sarajohansson

Alla inlägg under februari 2010

Av Sara - 16 februari 2010 07:50

Ja idag är jag rätt trött , igeen !

Har iaf varit och släppt ut mina sötnosar, blev lite skrik idag med , haha , men de lär lugna ner sig snart.. :)

Nu ska jag åka och jobba några timmar , ser inte riktigt framemot de just nu.. jag har världens huvudvärk och jag mår inte alls nå bra.. men men sånt som händer.


Hejsvejs ..


  

Av Sara - 15 februari 2010 21:43

mmh, och jag tog "ledigt" idag eller ja, jag sjukskrev mig , för jag är inte alls pigg .. men imorn blir de jobb, för då har jag stallet själv , så imorn måste jag försöka ta mig upp... Ja som sagt de har inte häänt så mycket mer än att de kommit en ny häst hit idag..

Gick till farmor och tog en kopp tee, runt 19.00 , sedan gick jag till lägenheten, och sen var jag ner till mamma, släckte hos hästarna åså , men nu är jag tillbaks , väntar på att hjärtat ska komma hem..

sen blir de sovdax, för jag är grymt trött idag, .


förästen, nu har jag börjat skriva boken, som många har sagt att jag ska skriva, och jag vill inte säga för mycket , men den kommer handla om hur mitt liv varit från att jag var 9 år tills nu.. hur jag tagit mig igenom livet och alla motgångar, när jag helst velat dö, och skrurit sönder handleder, när jag gråtit mig till sömns och vaknat utav att jag gråtit, ja , de kommer handla om mitt liv , . hur de har sett ut och hur de ser ut nu..


Näe nu ska jag ta och borsta tänder, gå på toa och sedan ska jag dejta kudden . ;)


  

Av Sara - 15 februari 2010 17:39


  

Av Sara - 15 februari 2010 15:05

Ja då , idag kom den nya :) tror att han var rätt efterlängtat av Ottilia&Hilma ;p hiih.. Men har var grymt söt han är en shetlandsponny och heter harri :)

Så nu står han tillsammans med mitt varmblod och min minishetlandsponny :)

Så nu är de tripp, trapp, trull :)

Men de verkar gå bra iaf :) Skönt, för jag har varit rätt orolig eftersom att jag har en valack (varmblodet) på 9 år, och en minishettis på 10 månader, så kom den här och han är en hingst på 5 år :) Men de verkar gå bra, lite hingst fasoner men de går nog över :)


Så mycket mer har jag för tillfället inte att säga, jag är sjuk, förkyld , alldeles tjock i halsen :( uffa.

Näe nu ska jag bog lägga mig och vila en stund, typ 1 timme eller något , innan jag ska ut i stallet.. :)

Ni kan inte förstå hur lycklig hästarna gör mig :) och sen gör ju min familj, vänner och älskling mig lycklig också :)


Puss / S

 


Den nya hästen :)


     


Jag & Sötnos :)

Av Sara - 14 februari 2010 16:04

först vill jag bara säga tack anna :)

________________________________________


jag är så grymt besviken, . om man verkligen kämpar för sina barn så får man ur sig så pass mycket så att man kan göra ett jävla piss prov, fan har man  tid kl 10 och inte har  lyckas pissa när klockan blev 12. usch förstår verkligen inte hur man kan tänka på ett sådant jävla vis, och hur man sedan kan springa runt och tycka synd om sig själv och desutom ljuga ! näe usch ! besviken ..

Av Sara - 14 februari 2010 15:21

Så nu är din blogg klar , sara ! Jag vet inte vad du kommer att tycka om den , men det var ganska svårt :p .. Men du får svara mig ärligt om det blev förjävligt , lova det ? :) ..



// Anna Hedblom

Av Sara - 14 februari 2010 01:25

ja tack !

Sitter nu hos mitt  , men han är inte hemma , så som tur var så var maja & sofia snälla och ville sova med mig .. sötisar..

Aja, ikväll har de inte hänt speciellt mycket, fick mat av mamma iallafall,

hasselbackspotatis & kött, gott vare :)

Sen skulle jag och Maja baka, och jag lovar , om jag aldrig misslyckats så gjorde jag de idag, fick slänga alltihop :( usch !Näe gud, men jag fick skratta iallafall :p haha !

Efter de tog vi en promenad upp hit , och har nu suttit och kikat på en film Stick it . Men jag somnade, men som tur var har jag sett dendär filmen några gånger :) Men nu ska jag sova, syster och kusin sitter och kollar på en till film dom :)

Imorn är det alla hjälrtans dag, och den ska jag tillbringa först nere hos mamma , när jag  gör klart hos hästarna o.s.v sen när älsklingen kommer hem så blir de till att mysa med honom :)


Senare emot kvällen vet jag faktiskt inte vad som händer, antagligen rätt lugnt, eftersom att de blir jobb på måndag, och sedan på efter middagen på måndag eller tisdag kommer det en till häst hem till mig :) MYSIGT..

Sen ska jag försöka hinna med en ridtur på måndag också, hade tänkt ta de idag, men de var så fruktansvärt kallt på förmiddagen -27 grader, så jag hade inte alls någon lust och de tror jag faktiskt inte att min häst hade heller om jag ska vara ärlig :)


Näe gud . nu ska jag lämna datorn till maja och sofia , sen ska jag ta en cigg, och sen blire SÄNGEN !


Innan jag säger Gonatt, ska jag bara tala om en sak,

Jag älskar dig älskling, hur mycket som helst, .


förästen min kusin Maja har också bytt ifrån blogg.se så får man läsa om henne på ; http://majasophia.bloggplatsen.se/ :)


Nattinatt 


puss / s    

Av Sara - 13 februari 2010 17:33

Usch , ja trött är jag fan idag.

Klev upp , släppte ut hästarna, åt lite frukost, sen vilade jag 30 min och efter de så åkte jag till arbrå och köpte spån och hästgodis    hihi ..

Sen hem , gick upp till älsklingen, var där en stund , sen gick jag hem , mockade och släppte in hästarna, och sedan har jag mest suttit och pratat med Maja (http://majasophia.blogg.se/) min kära kusin.. Så nu sitter jag här , ikväll blir de väl mys med maja och syster (http://fiiianjohansson.blogg.se/) eftersom att mitt   ska ut ikväll ..

Näe nu ska jag nog skärpa mig , nu ska jag gå och vara social med familjen ..

 

Pusss / S

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards