sarajohansson

Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

.

Av Sara - 2 mars 2012 09:29

Albin bestämde sig för att stiga upp kl 05 imorse, men somnade om runt 06.30 , så nu har jag varit hos mamma, och ska nu hoppa in i en dusch för sen blir de en tur till bollnäs o uträtta ännu mer saker.. .

idag blir nog en lugn lugn dag, för de blir bara slappa hela dagen när vi kommit hem ..

Imorgon firar vi Ottilia ,eftersom att dom åker till lofsdalen på söndag, annars blir de nog också bara lugnt i helgen :)


Igår var iallafall , Anna-Lena, Agnes, Anders , Mamma och Sofia här , hade lite mys och fikade :)

Albin fick också lite kläder av sin mormor eftersom han hade namnsdag

2 pyjamasar , 1 tröja, ett par jeans, en skinnjacka, strumpor och solbrillor, min lilla tuffing :)


Sen somnade vi rätt fort :)


Får se om de blir en tur till lofsdalen till veckan, fast bara några dagar inte hela veckan som mamma mf är där :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Sara - 11 juli 2012 21:55

Tiden går , och jag har verkligen inte tiden för att sitta här o blogga längre tråkigt nog .. Men å andra sidan, jag har min familj att bry mig om, jobba, leka med albin umgås med Christian , ja min familj o jobb tar min tid, och jag är verkligen l...

Av Sara - 24 maj 2012 08:06

Ja idag är de torsdag, jag som tyckte de var måndag nyss? Som sagt veckorna flyger förbi , nästa vecka börjar vi flytta in i huset vilket känns helt underbart :) Har ju som sagt börjat städa ur där nu, men de är svårt att få tiden att räcka till ...

.

Av Sara - 12 maj 2012 07:56

Ja, sen sist har de hänt en hel del saker. Albin växer och tar sig fram överallt och river i precis allt , precis som ett barn ska göra ;) hihi Han väger nu 9390 g och är 75 cm lång :) han har växt min lillskrutt som bara var 50 cm lång och vägde...

.

Av Sara - 21 april 2012 17:28

Hm . tiden bara springer förbi , och jag tror jag ska ta bort bloggen , finns ingen tid till att sitta här och skriva och ingen ork heller.. blkir så långa mellanrum så de känns lite onödigt,.. jaja , vi får se hur de blir :)   Har iallafall best...

Av Sara - 2 april 2012 09:04


ja de är lite dårlig uppdatering här , men vafan , jag har inte tid längre , hahah .. Iallafall så går dagarna , dom bara flyger förbi . Nu är de liksom bara 1 vecka kvar tills vi åker på kryssning och jag blir bara mer o mer nervös över att lämna ...

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards