sarajohansson

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Lofsdalen

Av Sara - 11 mars 2012 20:03

Onsdag morgon klev vi upp, packade klart de sista och väntade sedan på att Albin skulle äta frukost och sen rullade vi vid ca 10.

Albin sov till Kårböle sedan vaknade han och var vaken de sista milen till stugan, sista biten var lite grinig men med en massa bus o lek så gick den biten också :) stannade ju i sveg o fikade så albin fick komma bak till mig och röra sig lite innan de var dax o sitta i bilstolen igen .. När vi väl kom fram tog vi de bara lugnt , bäddade o packade upp lite , sen sov ja go Albin middag ;) sen var de dax för middag och sen somnade Albin och jag, mamma och Christian satt o spelade kort o flummade o flummade med en massa sms tillsammans med Sofia ;) du är såå 2011 ! nej , gud så jag skrattade denna kväll , gick i allafall och la oss , och hör hur mamma börjar asgarva, o ropar att jag ska komma, då skickar Kewin en film på Sofia när hon dansar , fy så vi skrattade .. haha ..

Torsdag, klev upp , grabbarna åkte skoter och sedan åkte även Albin sin första skotertur, sen blev de massa bus/snökrig hemma vid stugan och även lite korvgrillning, och sedan tog vi de lugnt tills kvällen då vi åkte på familjekväll i backen där de blev pulkaåkning :)

på kvällen blev de lugnt lite kortspel .

Fredag morgon klev vi också upp i tid allihop , åt frukost och packade oss på skotrarna och åkte upp på fjället men de blåste så mycket så vi åkte till en värmestuga istället där vi grillade korv innan vi åkte hemåt , resten av den kvällen blev de bara mys , skratt o tok :)

Lördag började med att de var rätt mulet så de blev att ta de lugnt på förmiddagen men runt 11-11.30 drog vi upp på fjället där vi grillade korv och myste. ,men sen blev de oväder och vi åkte tillbaks till stugan :) där de blev mys resten av kvällen , även lite ihopplockning , packning  av skotrar o.s.v

Söndag , alltså idag , så klev vi upp , åt frukost , packade de sista och sedan rullade bilen emot Vallsta ! Var hemma ca 12.30 :) skönt med min min min säng , min min min soffa, ooo en riktigt toa, ja de var verkligen skönt att komma  hem "borta bra men hemma bäst" de stämmer riktigt bra de :)

Blev iallfall bjudna på mat hos mormor och morfar nu ikväll , där min familj också var mysigt att vara tillsammans alla, sällan de blir så .. Men men sen gick vi hem , stoppade Albin i ett bad och sedan på med pyamas och välling så nu sover han sött, och hjärtat mitt åkte o repade, och jag har tråkigt , funderar starkt på att gå och lägga mig i MIN MIN MIN SÄNG ! är så frukstansvärt trött, man blir tamefan seg av att åka bil . skönt att få lägga sig i en riktigt säng . då jag o Albin delat på en 70cm säng, och jag kan lova att de var inte lätt , för Albin är ju inte den som ligger still ... hahahah ! de slutade med att han fick ligga snett över sängen och jag låg nere vid  fötterna, snacka om att jag har ont i ryggen .. men men mysigt har vi haft.


Ja vi har verkligen haft flera underbara dagar i Lofsdalen  


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Sara - 11 juli 2012 21:55

Tiden går , och jag har verkligen inte tiden för att sitta här o blogga längre tråkigt nog .. Men å andra sidan, jag har min familj att bry mig om, jobba, leka med albin umgås med Christian , ja min familj o jobb tar min tid, och jag är verkligen l...

Av Sara - 24 maj 2012 08:06

Ja idag är de torsdag, jag som tyckte de var måndag nyss? Som sagt veckorna flyger förbi , nästa vecka börjar vi flytta in i huset vilket känns helt underbart :) Har ju som sagt börjat städa ur där nu, men de är svårt att få tiden att räcka till ...

.

Av Sara - 12 maj 2012 07:56

Ja, sen sist har de hänt en hel del saker. Albin växer och tar sig fram överallt och river i precis allt , precis som ett barn ska göra ;) hihi Han väger nu 9390 g och är 75 cm lång :) han har växt min lillskrutt som bara var 50 cm lång och vägde...

.

Av Sara - 21 april 2012 17:28

Hm . tiden bara springer förbi , och jag tror jag ska ta bort bloggen , finns ingen tid till att sitta här och skriva och ingen ork heller.. blkir så långa mellanrum så de känns lite onödigt,.. jaja , vi får se hur de blir :)   Har iallafall best...

Av Sara - 2 april 2012 09:04


ja de är lite dårlig uppdatering här , men vafan , jag har inte tid längre , hahah .. Iallafall så går dagarna , dom bara flyger förbi . Nu är de liksom bara 1 vecka kvar tills vi åker på kryssning och jag blir bara mer o mer nervös över att lämna ...

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards