sarajohansson

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

hm...

Av Sara - 2 april 2012 09:04

ja de är lite dårlig uppdatering här , men vafan , jag har inte tid längre , hahah ..

Iallafall så går dagarna , dom bara flyger förbi . Nu är de liksom bara 1 vecka kvar tills vi åker på kryssning och jag blir bara mer o mer nervös över att lämna albin för första gången . ett helt dygn + någon timme till (!) men de går nog bra. kommer kännas konstigt att sova själv utan honom , har ju sovit med Albin i över 9 månader varje varje varje natt ..

Jaja, iallafall så händer inte så mycket , har sagt upp lägenheten så vi flyttar i juni , ska bli så skönt !!!

Sen har också min eller ja vår barnvagn blivit stulen.   ... helt jävla stört .. pappa håller på att flytta till vallsta, och vi ställer vagnen utanför lägenheten och går upp och inom 20 minuter så är vagnen borta ? ! och desutom var vagnen bäddad med filtar, kudde, fäll o.s.v de finns tamefan folk till allt , men blir så sjukt arg när man inte kan skilja på mitt o ditt ! jaja , om någon av er ser vagnen får ni gärna höra av er till mig ! den stals i Vallsta, runt 15.30 - 16.00 tiden !  såhär ser den ut .

 


Jaja , var iallafall till söderhamn igår, beställde en ny vagn på barnenshus, sen var vi även in o handlade lite på Ö&B sen handlade vi mat på coop innan vi åkte hem .. skönt att ha allt hemma ..

Och har jag tur så kan jag få barnvagnen redan denna eller nästa vecka , men har jag otur så får jag vänta några veckor , den stulna vagnen väntade jag 7 veckor på . så vi får hoppas att den kommer rätt fort ... sen ville jag ha "samma" vagn men den var ju 2011 s färger och nu är de ju 2012 s färger så de var ju rätt kört ! men får väl hoppas att den jag beställde är lika fin...

Annars har vi inte gjort så mycket, Syster Sofia kom hit igår och var med oss en stund , sen badade Albin och efter de somnade han rätt så fort .. och jag och älsklingen gjorde varmamackor och tog fram lite gotta till big brother, sen somnade vi också rätt fort , och imorse åkte han o jobbade och jag o Albin klev upp o satte igång med att leka ...

Idag händer nog inte mycket , bus o lek ... Anna-Lena kommer också en sväng nu på fm, ...

Jaja , nu ska jag inte sitta här o dryga mer .. trodde jag skulle kunna lägga upp lite bilder ifrån fjällen men de gick så seegt så jag struntar i de !

hejsvejs ..


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Sara - 11 juli 2012 21:55

Tiden går , och jag har verkligen inte tiden för att sitta här o blogga längre tråkigt nog .. Men å andra sidan, jag har min familj att bry mig om, jobba, leka med albin umgås med Christian , ja min familj o jobb tar min tid, och jag är verkligen l...

Av Sara - 24 maj 2012 08:06

Ja idag är de torsdag, jag som tyckte de var måndag nyss? Som sagt veckorna flyger förbi , nästa vecka börjar vi flytta in i huset vilket känns helt underbart :) Har ju som sagt börjat städa ur där nu, men de är svårt att få tiden att räcka till ...

.

Av Sara - 12 maj 2012 07:56

Ja, sen sist har de hänt en hel del saker. Albin växer och tar sig fram överallt och river i precis allt , precis som ett barn ska göra ;) hihi Han väger nu 9390 g och är 75 cm lång :) han har växt min lillskrutt som bara var 50 cm lång och vägde...

.

Av Sara - 21 april 2012 17:28

Hm . tiden bara springer förbi , och jag tror jag ska ta bort bloggen , finns ingen tid till att sitta här och skriva och ingen ork heller.. blkir så långa mellanrum så de känns lite onödigt,.. jaja , vi får se hur de blir :)   Har iallafall best...

.

Av Sara - 21 mars 2012 21:07

idag har vi inte alls gjort mycket , Anna-Lena var här en sväng på förmiddagen och hälsade på , även Angelica kom in en sväng . Sen vilade vi o tog de lugnt ,sökt lite jobb o.s.v. har varit ute o gått en sväng i de sköna vädret :)Sen vart de fika h...

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards