sarajohansson

Alla inlägg under augusti 2011

.

Av Sara - 23 augusti 2011 16:21

idag har de inte alls hänt mycket. på förmiddagen tog och o albin en promenad o han somnade i vagnen, när han sen vaknade gick vi hem o åt lite både jag o han. efter de har vi mest myst i soffan och för en stund sen kom älsklingen hem och vi ska snart ner till mamma och fira henne på hennes födelsedag :)

annars händer inte så mycket idag.. :) funderar på att ta en ridtur , men har inte bestämt mig ännu ..


Och jag saknar Sara och hennes familj, det är så synd att vi bor så långt ifrån varandra, de blir liksom aldrig att vi träffas nästan.. jätte tråkigt :( Men jag saknar dom och hoppas att vi kommer kunna ses snart ..


 

.

Av Sara - 22 augusti 2011 11:28

På lördagen var vi till härnösand på dop , för min älskade lilla kusin Wiking döptes... Och min älskade moster sjöng och hon är så duktig :)




och idag blir albin 9 veckor , tiden går så sjukt fort :) jag älskar dig mitt älskade lilla hjärta :)

han ligger förtillfället i mitt knä o flinar så att nappen ramlar ut :)

Av Sara - 8 augusti 2011 11:09

ja helgen har varit så mysig :) har varit hus/hundvakt åt mamma , så vi har bott nere hos henne i helgen :)

på fredagen kom Cicci och Svante och grillade med oss :) en jätte mysig kväll :)

på lördagen skulle vi ta en promenad med hundarna, och de var ju tur jag hade regnskyddet till vagnen med, för helt plötsligt kom en jäätte skur men de var ju bara o fortsätta gå :) albin låg iallafall ner bäddad så mysigt :) senare på kvällen kom Fille och grillade med oss, också en mysig kväll :) och på söndagen hände inte så mycket, vi var och kollade bilen och hämtade en till bil i bollnäs, sen var vi och åt med pappa :) Efter de kom mamma o gänget hem :)

och Albin har sovit jätte bra i helgen ,

Fredag åt han sista gången vid 00.00 och sov till 06.00 och åt igen och somnade om till 09.00 :)

På lördagen åt han sista gången vid 23.00 och sov till 06.00 och åt och somnade om till 10.00 :)

börjar bli stor han nu min älskade son :)

Aja, idag händer inte så mycket ska snart dra mig ner emot mamma så fort lillhjärtat vaknar, sen drar vi emot bvc och ser vad stor han blivit :) och efter de så kommer mitt stora hjärta hem ifrån jobbet :)


näe nu ska jag mysa ner mig med Albin <3

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards