sarajohansson

Alla inlägg under april 2010

Av Sara - 30 april 2010 07:04

Ja de är precis vad mitt liv är just nu, en ända röra !

Av Sara - 29 april 2010 19:17

Ja nu har jag varit förjävla dårlig på att uppdatera igen, men jag har inte orkat, och jag är sjukt trött.. Sen jag skrev sist har de hänt en jävla massa grejer.. både bra och dårliga ! Men jag kan säga att denna vecka inte alls börjat bra....

Helgen som var tillbringade jag i Östersund, bara en flippad idé , och jag sov bara några timmar, så jag var helt slut söndag kväll, men inte blev de många timmars sömn den natten heller, eftersom att jag tillbringade kvällen med att sitta och bråka över telefon, , och efter 1 timmes samtal så kunde jag inte somna, och jag låg och funderade, rökte , funderade, rökte och så fortsatte de ända långt in på natten, lyckades sova någon timme, sen skulle jag upp och börja nytt jobb !

Måndag; jobbade 9-17 , sen hem , fick besök, som inte riktigt var väntat, en liten chock där , senare på kvällen tillbringade ja också i telefonen "bråkandes" super kul ! och kunde inte somna , funderade, rökte, funderade rökte.... Somnade också då bara någon timme...

Tisdag; jobbade 9-17, hästen hade gjort illa sig, så kvällen spenderades med att försöka hitta felet, prat med veterinär, hästmassörer o.s.v helt slut , kunde absolut inte sova..

Onsdag; Klev upp , gav hästarna frukost, hämtade transport, tog med min lillen och åkte till veterinären , där jag fick reda på något jag hellst inte ville höra... Aja, for hem igen, bytte kläder och åkte och jobbade så de blev en kort dag .. 12.30-17 jobbade jag ... Sen hem, satt bara och funderade och sedan skötte jag hästar, och efter de kunde jag absolut inte somna ! jippppi vad jag älskar de här !

Torsdag: Trött som ett as, men jobbade iaf 9-17 , och nu sitter jag här , helt jävla cp slut !

vill helstbara lägga mig ner och dööö ! vill sova, har sovit ungefär 24 timmar sedan i fredags .... jag behöver sömn ! jag som brukar sova ca 48-50 timmar på 6 dygn ! aa jag är som sagt helt jävla slut just nu ... Vill inge annat än att somna och kunna sova 10 timmar bara rakt av, utan en massa jävla uppvaknade ! fyfan !

Näe usch nu ska jag ta och gå ut och kolla Titus och göra klart för insläpp, fylla på lite vatten o.s.v , sen ska jag ta ut hundarna en sväng , och efter det ska jag FÖRSÖKA sova !

Av Sara - 23 april 2010 08:06

nu har jag varit dårlig och uppdaterat här igen, men jag har faktiskt inte haft någon ork till det, dels för att jag är förkyld och för att de är mycket som snurrar i huvudet just nu, och eftersom att jag inte kan skriva ut precis hur allt är , så har jag inte orkat skriva här, .. :/ Men men , som sagt. ska på samtal idag, och de känns bra att jag ska få prata av mig lite...

Annars har de inte hänt mycket under denna vecka,

träffade Christian måndag, tisdag och onsdag, och så mycket mer än de hände inte dom dagarna, sen igår träffade jag frida, och seedan 3 vänner som jag itne träffar så ofta :) Roligt att få träffa dom igen åh :) hiih..

Och idag händer ju som sagt inte så mycket, möte , möte , sen hem och vila för då är väl kroppen helt slut efter att jag sprúngit runt i bollnäs, sen skaj ag fica hästarna, så får vi som sagt se vad som händer ikväll :) blir nog lugnt lugnt lungt, så att jag blir frisk någon gång !

Hejdå

Av Sara - 20 april 2010 10:03

och jag är helt slut, feber har börjat gått ner, men jag hostar fortfarande och snorar,, tror att jag blir hemma ifrån jobbet några dagar nu och vilar upp mig, för allt som hänt + förkylningen har gjort att jag är rätt slut... och de känns fortfarande inte bra fullt ut, men jag har iaf pratat med Christian igår och idag, och de kändes bra.. så får vi väl se vad som händer... Bitarna behöver falla på plats hur mitt liv ska se ut , och de gör dom med tiden, men det är så grymt frustrerande att vänta, och behöva ha all ångest...

igår fick jag sånna ångest attacker, så att de kändes som om jag tappade luften, så jag la mig i ett varmt bad, och då släppte de lite och jag lugnade ner mig...

Men som sagt, jag har pratat lite med Christian och med mamma, och de känns iaf lite bättre utav att pratat lite.. Så ska jag på samtal på fredag, och de ser jag framemot.. skönt... 


Näe nu måste jag ta och koka lite thé, med honung, ...


jag ska försöka förklara mer för er senare,, men de känns som om jag inte kan berätta så mycket än vad jag gjort för , de är så mycket, och så många andra människor inblandad och jag vill inte skriva några namn nu för tillfället , innan allt lugnar sig lite...

Av Sara - 19 april 2010 13:19

Svar tll Anna-Lena ; Mmh de är verkligen lätt att älska honom, det var väl därför allt gick såfort tills vi var ett "par"  .. och de har verkligen varit en underbar tid , jag haft tillsammans med honom, jag har fått sett ett helt annat liv än vad jag är van att leva, ..och jag har träffat och lärt känna hans underbara familj, syskon, syskonbarn, som jag kommer sakna, lika mycket som jag saknar honom... Men de gjorde så ont att veta att han mådde dårligt för att jag mådde dårligt.. och de gör ännu ondare att jag vet att han inte mår bra nu ... men jag vet inte riktigt vad jag ska göra...Känns som om de blir fel vad jag än gör, och är de något jag VERKLIGEN inte vill, så är de att göra så att han mår dårligt.. Du får ge alla barnen en stor kram ifrån mig, och du får även ge Krille en stor bamse kram ifrån mig, han behöver nog många kramar nu, och ge honom den kärlek jag inte kunde ge honom... jag kan inte säga så mycket mer än föörlåt..   

Kram Sara  

____________________________________________________________________

Skulle vilja förklara för er alla , hur mitt liv varit , hur de är , vad jag gått igenom, och vad jag går igenom... men de går inte, för de är för många personer iblandad och jag vill inte lägga ut några av namnen här.. Men de känns som om jag har hela världen på mina axlar, och jag orkar inte, sover så oroligt på nätterna, alla mardeömmar gör så att jag aldrig för sova , de drar med i håret, de drar mej bara längre och längre ner... och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, vet inte längre vart jag vill, vad jag vill, vad jag ska göra... min västa mardröm är att jag halkar på samma plats som jag en gång varit på, jag är inte tillräckligt stark för att stå helt på mina ben ännu, och de blir inte bättre utav att ångesten drar mig sakta tillbaks...

och de blev inte alls nättre utav att jag förlorat den jag älskade högt, och att se och läsa om vad ledsen han är gör mej knäckt... att veta att jag gör någon annan människa illa speciellt någon jag älskar, gör så ont i mig.... jag har så mycket jag behöver förklara, men de går inte , jag får inte ut några ord.. jag hade helllst bara velat hoppa över allt, och sova några år, tills allt lugnat sig... jag hittar inte någon utväg, jag som letat så många år..

å vet ni vad jag hatar, droger  , för de förstör så jävla mycket !!!



Av Sara - 19 april 2010 09:19

Jag vill att tårarna ska sluta rinna , jag hatar att mina ögon blir så svullen , att de svider så fruktansvärt i hjärtat att göra något emot sin vilja, och sen när någon inte tror att man älskar honom längre. vet inte hur jag ska förklara, men jag klarar inte av att leva med någon när han mår dårligt pga att jag mår dårligt, för jag vill inte att andra ska behöva må dårligt pga mig !

Vad faan gör jag, vart vill jag, varför har jag ingen som kan besvara mina frågor? varför i helvete ... jag är långt ute och cyklar, varför kan jag inte bara få ha ett liv, och leva de, varför ska allt komma och krypa längre och längre upp och göra så ont?

Jag förstår inte hur de kan vara så lätt för en annan person att förstöra någons liv så fruktansvärt?

Det finns en människa som jag älskar och de vill jag inte att ni tror något annat om, han kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, och att de blivit såhär, gör verkligen ont i hjärtat,

Och om du läser det här Christian Hellsén , jag vill inte såra dig , jag vill inte att du ska må dårligt pga hur jag mår. och jag vill inte att du ska tro att jag inte älskar dig ! för de gör jag, förbannat mycket, , du var en del utav mitt liv..   



Av Sara - 18 april 2010 17:24

tack för dom fina komentarerna , det är roligt att ni tycker att bloggen är fin :)

och jag ska krya på mig :) o.s.v :)

______________________________________


Av Sara - 18 april 2010 11:27

och åter igen host ! usch så jag hostar.. :/

Idag har de inte hänt mycket , har varit ute hos hästarna och tagit de lugnt, tänkte gå på ica snart och handla mer honung och kattsand, och lite kattmat.. sen ska jag sätta mig med en kopp thé med honung i .... usch så förkyld ..


Näe nu ska jag dra mig .. hörs senare.

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards