sarajohansson

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Svar till Anna-Lena

Av Sara - 19 april 2010 13:19

Svar tll Anna-Lena ; Mmh de är verkligen lätt att älska honom, det var väl därför allt gick såfort tills vi var ett "par"  .. och de har verkligen varit en underbar tid , jag haft tillsammans med honom, jag har fått sett ett helt annat liv än vad jag är van att leva, ..och jag har träffat och lärt känna hans underbara familj, syskon, syskonbarn, som jag kommer sakna, lika mycket som jag saknar honom... Men de gjorde så ont att veta att han mådde dårligt för att jag mådde dårligt.. och de gör ännu ondare att jag vet att han inte mår bra nu ... men jag vet inte riktigt vad jag ska göra...Känns som om de blir fel vad jag än gör, och är de något jag VERKLIGEN inte vill, så är de att göra så att han mår dårligt.. Du får ge alla barnen en stor kram ifrån mig, och du får även ge Krille en stor bamse kram ifrån mig, han behöver nog många kramar nu, och ge honom den kärlek jag inte kunde ge honom... jag kan inte säga så mycket mer än föörlåt..   

Kram Sara  

____________________________________________________________________

Skulle vilja förklara för er alla , hur mitt liv varit , hur de är , vad jag gått igenom, och vad jag går igenom... men de går inte, för de är för många personer iblandad och jag vill inte lägga ut några av namnen här.. Men de känns som om jag har hela världen på mina axlar, och jag orkar inte, sover så oroligt på nätterna, alla mardeömmar gör så att jag aldrig för sova , de drar med i håret, de drar mej bara längre och längre ner... och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, vet inte längre vart jag vill, vad jag vill, vad jag ska göra... min västa mardröm är att jag halkar på samma plats som jag en gång varit på, jag är inte tillräckligt stark för att stå helt på mina ben ännu, och de blir inte bättre utav att ångesten drar mig sakta tillbaks...

och de blev inte alls nättre utav att jag förlorat den jag älskade högt, och att se och läsa om vad ledsen han är gör mej knäckt... att veta att jag gör någon annan människa illa speciellt någon jag älskar, gör så ont i mig.... jag har så mycket jag behöver förklara, men de går inte , jag får inte ut några ord.. jag hade helllst bara velat hoppa över allt, och sova några år, tills allt lugnat sig... jag hittar inte någon utväg, jag som letat så många år..

å vet ni vad jag hatar, droger  , för de förstör så jävla mycket !!!



 
 
Ingen bild

Anna-Lena

19 april 2010 14:47

Sara!
Jag skall självklart ge honom en extra stor bamsekram från dig också när jag träffar honom.
Jag kommer ALLTID så länge mitt hjärta slår att älska den pojken av hela mitt hjärta så det finns ingen risk att han blir utan åtminstone den kärleken. Men vem vet....det finns fler än ni som hamnat i en sådan här kris och hittat tillbaka till varandra när det ordnat upp sig.
Tiden får utvisa om känslorna finns kvar för gör dem det så hittar ni varandra igen.
Kram på dig och sköt om dig nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Sara - 11 juli 2012 21:55

Tiden går , och jag har verkligen inte tiden för att sitta här o blogga längre tråkigt nog .. Men å andra sidan, jag har min familj att bry mig om, jobba, leka med albin umgås med Christian , ja min familj o jobb tar min tid, och jag är verkligen l...

Av Sara - 24 maj 2012 08:06

Ja idag är de torsdag, jag som tyckte de var måndag nyss? Som sagt veckorna flyger förbi , nästa vecka börjar vi flytta in i huset vilket känns helt underbart :) Har ju som sagt börjat städa ur där nu, men de är svårt att få tiden att räcka till ...

.

Av Sara - 12 maj 2012 07:56

Ja, sen sist har de hänt en hel del saker. Albin växer och tar sig fram överallt och river i precis allt , precis som ett barn ska göra ;) hihi Han väger nu 9390 g och är 75 cm lång :) han har växt min lillskrutt som bara var 50 cm lång och vägde...

.

Av Sara - 21 april 2012 17:28

Hm . tiden bara springer förbi , och jag tror jag ska ta bort bloggen , finns ingen tid till att sitta här och skriva och ingen ork heller.. blkir så långa mellanrum så de känns lite onödigt,.. jaja , vi får se hur de blir :)   Har iallafall best...

Av Sara - 2 april 2012 09:04


ja de är lite dårlig uppdatering här , men vafan , jag har inte tid längre , hahah .. Iallafall så går dagarna , dom bara flyger förbi . Nu är de liksom bara 1 vecka kvar tills vi åker på kryssning och jag blir bara mer o mer nervös över att lämna ...

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards