sarajohansson

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

.

Av Sara - 21 februari 2012 20:38

DU

Heter? - Sara Johansson
kunde oxå haft efternamnen? Jansson
bor i? - Vallsta
kommer ifrån- Vallsta
vill bo i - Vallst än så länge i allafall :)
är född?(när och vart) -26 mars 91 uppsala bb
syskon ? - Moa Linn Sofia Elin


KÄRLEK


Är du kär? - Ja
I vem isåfall? Christian
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - vet ej
Är du rädd för kärleken? - Nej


BADGIRL/BADBOY

Har du varit full vid fel tidpunkt? - Yes
Däckat? - ja.
Tycker du att det är coolt att supa? - Nej
Kysst en främling? - ja
Fått ett sugmärke? - ja
Gjort ett sugmärke? - ja
Kysst en tjej? - Ja
Sagt nej till sex? - Ja 
har du haft sex med mer än 20 Personer - Nej
har du haft sex offentligt? - Ja
Gråtit inför mer än 10 personer? - Nej
Smygit ut? - ja
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Nej
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Ja
Gråtit dig till sömns? - ja
Gråtit framför någon du älskar? - Ja
Vaknat av att du gråter? - ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon - Ja
Slagit någon på skoj? -  ja
Blivit slagen på skoj? - ja
Varit på sol semester? - Ja
Badat i havet? - Ja
Har haft snöbollskrig? - Ja
Inte sovit på en hel natt? - ja
Varit på sjukhuset? - Ja
Sovit i över 12 timmar? - ja
Sett en film mer än 10 ggr? - Ja
Velat dö? - ja
Fått ett IG? - ja
Varit ute en hel natt - Ja
Bråkat med en vän - Ja


UTSEENDE

Hur lång är du? -156
Ögonfärg? -  blå/grön
Hårfärg? - brunt
Stil? - klär mig i det jag tycker är skönt


FRITID

Du har varit på läger? - Ja
Du skriver låtar/dikter? - Nej
Du kör handboll/basket? - Nej
Du kör fotboll/innebandy? - Nej
Du är ofta med kompisar? - Nej inte så ofta äre för de mesta tillsammans med min familj



DU TYCKER OM ATT

Kramas? Ja
Kyssas? Ja
Prata? Ja
Sova? ja
Gå upp tidigt?  om jag får kliva upp med min vackra son
Lyssna på musik? Ja
Lyssna på musik i headset? Ja
Vara på stan? Ja
Vara ensam? skönt ibland
Att vara kär? Ja
Vara i skolan? -
Vara hemma? Ja
Shoppa? Ja
Kolla på film? Ja


HYGIEN

Hur ofta duschar du? - Varje dag
Använder du deo? - Ja
Använder du parfym? -Ja



DU FÖREDRAR

Cola/Fanta? - Coca cola
Tv/Data? - Data
Blå/Rosa? - Rosa
Fest/Softa? -Softa



FRÅGOR


Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 2
Vad tycker du om kärlek? - underbart
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - Ja
Har du svårt för att bli kär? Ja
När kysste/hånglade du med någon sist? - idag
Ångrar du det? - Nej
Är du singel? - Nej!
När fick du senast en komplimang? - Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja



HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös: - Nej
Hånglat med nån riktigt ful: - ja
Hånglat med fler än 50 pers:  Nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nej
Gjort något riktigt dumt: - Ja
Gjort något du verkligen ångrar: - Ja
Varit nykter på någon nyårsafton: - ja
Åkt ambulans: -
Gjort nåt olagligt: Mm 
Blivit polisanmäld: -
Fått din mamma att gråta: Ja
Skämts över dina föräldrar: - nej
Skämts över dig själv: - Ja
Sagt jag älskar dig och menat det: - ja
Tagit droger: Nej
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vad hatar du verkligen: - Falska personer
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nä
Är du ensam nu: Nej
Vill du gifta dig: - ja
Vill du ha barn: - Ja fler. har redan en underbar son

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng:Christian o Albin
Såg dig gråta: Christian o Mamma
Fick dig att gråta: -
Du gick på bio med: kewin fille Sofia och krille
Skällde på dig: Vet inte
Kramade dig: Albin?



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit: - nej
Kramat någon: - Ja
Pussat någon: - Ja
Köpt någonting: nej
Sjungit: nej
Saknat någon: - Ja



HAR JAG?

Digitalkamera: - Ja
Telefon på rummet: - Nej
Egen dator: - Ja
Könssjukdom: Nej
Bra kompisar: ja vissa iallfall .
Tar du receptbelagda mediciner: Nej



ANNAT

Hur mår du just nu? - bra
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja

Har du piercat dig? - Ja
I så fall, vart? - Överläpp, Näsan, Öronen och nere i läppen, naveln, tungan men har bara näsan kvar



FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - 3 dagar sedan
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - 6 dagar sedan

ÖVRIGT

Är du hungrig just nu? - nej
Vad är klockan nu? - 20.45
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggplatsen.se facebook.
Gillar du punk-stilen? - njae .
Har du sminkat dig idag? - Nej
Har du på dig för trosor just nu? - vanliga
Vad för bh/topp på dig just nu? - en brun
Lyssnar du på musik just nu? - nej
I så fall, vilken låt för tillfället? - -
Vad gillar du för musik? - Allt typ!
om du fick önska dig vad du ville vad skulle det vara? - att jag får leva resten av mitt liv tillsammans med min familj . <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Sara - 11 juli 2012 21:55

Tiden går , och jag har verkligen inte tiden för att sitta här o blogga längre tråkigt nog .. Men å andra sidan, jag har min familj att bry mig om, jobba, leka med albin umgås med Christian , ja min familj o jobb tar min tid, och jag är verkligen l...

Av Sara - 24 maj 2012 08:06

Ja idag är de torsdag, jag som tyckte de var måndag nyss? Som sagt veckorna flyger förbi , nästa vecka börjar vi flytta in i huset vilket känns helt underbart :) Har ju som sagt börjat städa ur där nu, men de är svårt att få tiden att räcka till ...

.

Av Sara - 12 maj 2012 07:56

Ja, sen sist har de hänt en hel del saker. Albin växer och tar sig fram överallt och river i precis allt , precis som ett barn ska göra ;) hihi Han väger nu 9390 g och är 75 cm lång :) han har växt min lillskrutt som bara var 50 cm lång och vägde...

.

Av Sara - 21 april 2012 17:28

Hm . tiden bara springer förbi , och jag tror jag ska ta bort bloggen , finns ingen tid till att sitta här och skriva och ingen ork heller.. blkir så långa mellanrum så de känns lite onödigt,.. jaja , vi får se hur de blir :)   Har iallafall best...

Av Sara - 2 april 2012 09:04


ja de är lite dårlig uppdatering här , men vafan , jag har inte tid längre , hahah .. Iallafall så går dagarna , dom bara flyger förbi . Nu är de liksom bara 1 vecka kvar tills vi åker på kryssning och jag blir bara mer o mer nervös över att lämna ...

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards