sarajohansson

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Sara - 8 februari 2012 20:39

Med en obönhörlig kraft och mjukhet
berör du mitt allra innersta.
Letar dig fram till varje liten vrå.
Dyrkar upp hjärtats låsta rum.
Väcker känslor jag inte trodde fanns.
Väcker mitt slumrande jag.

Jag vill ge dig det finaste jag har.
Jag lägger mitt hjärta i dina händer.
Det är fullt av kärlek.
Det är fullt av längtan.
Jag ger det till dig.
Du gör med det vad du vill.
Mitt hjärta det är ditt.

Albin jag älskar dig , jag trodde inte att man kunde älska , så som jag älskar dig.


_________________________________________________________________________



Här var de länge sen jag skrev, .

Men men , iallafall , tiden rinner iväg, albin blir 8 månader om 12 dagar , det känns helt underligt vad tiden går fort, tänk att de verkligen är 8 månader sen jag såg de vackraste jag någonsin sett,

och att han blir så stor, från att bara vara, sova - äta, så liten, till nu när han skrattar, springer runt runt i gå stolen o river ner allt som kommer i hans väg, sitter och leker själv på golvet, pratar o pratar, äter riktig mat, ja han blir stor, :) det skrämmer mig att tiden går så fort, .

men 8 månader med bara en massa kärlek  = underbaart liv jag har :)

kan inte önska mig något annat, för jag har verkligen allt , jag har en underbar pojkvän och en underbar son , och en massa andra underbara människor runt om kring mig , helt underbart helt enkelt :)


Nej nu ska jag ta o plocka undan lite innan de är dax för läggdax.


   

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards