sarajohansson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara - 24 oktober 2010 17:53

Jag älskar min stora familj, (min o Christians) allihop är så underbaara :) tror aldrig att jag träffat så underbart mysiga människor, och jag vill aldrig mista någon av er ...

Jag har haft en fruktansvärt tur som lärt känna Christians familj, ..

Puss på er allla både min o Christians familj   


Ja jag vet jag har inte skrivit här på ett tag, men de har varit lite mycket , bara denna vecka har varit full av känslor o saker att göra, men förhoppningsvis så lugnar de ner sig snart o jag kan börja skriva lite mer om vad som händer o sker :) Sitter nere hos mamii nu och snackar lite skit med henne :)   har också varit och ätit mat hos Christians mamma , gott sörni :) och nu  ska jag snart ut o släppa in häästar o mysas ska de göras också .. :)

Sen blir de en tur till AnnaLena med familj :) myspys ...


Näe nu ska jag dra :) puss



Av Sara - 15 oktober 2010 07:46

Gomatic har åkt på muskelinflamation :( inge vidare alls , o ont har han .. men men var hos massören igår och nu får jag massera själv varje dag , .. å stå med täcke hela tiden ,.

Slutat röka har jag också gjort, och de känns bra, fast ändå fruktansvärt, men jag hoppas på att de blir bättre snart .... :)

O hoppas på att ja klarar å bli röökfri för alltid :):D


Näe nu ska jag gå ut å massera häst , :)

Av Sara - 8 oktober 2010 14:42

ja idag är de fredag, och   -at åkte imorse, och kommer inte hem förän på söndag :(

vad ska jag göra i helgen då? ja de är frågan de..

Ikväll får jag iaf troligen sovsällskap utav min sötnos Ottilia, och imorn blir de till å träffa kusinvitamin Maaja, en sväng , pappa kommer även upp med Moa&Linn , så får jag träffa dom en stund åh , ...
idag har de varit riktigt segt, ingen som drar upp mig ur soffan, är inte på topp för tillfället, då jag helst ligger framför tvn eller i sängen dygnen runt, då jag är helt slut, och bara vill sova...

Men så fungerar ju inte livet, man har ju egentligen en massa saker som ska göras varje dag..

så nu på eftermiddagen ska jag försöka ta tag i städningen, damsuga, torka golven , tvätta o.s.v då jag har två katter som drar in en jävla massa grus o skit.. .:( men men så äre när man har djur :)

Sen ska jag även ut o mocka, gå igenom hästarna som behöver en rejäl borstning ! :) då de är lerigt och skitit i hagen , och de verkar som att dom älskar att rulla sig så att jag får borta dom sen ;p hahah ...

Näe egentligen ska jag inte klaga,

jag har mitt   , mina hästar , mina katter o en helt underbar familj, oo alla vänner, släkten o.s.v :)


näe nu ska jag dra.. får se om jag kanske ska baka lite bullar?

haha Puss

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards