sarajohansson

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

.

Av Sara - 27 februari 2012 08:05

Morgonen började jag som trött, tog sedan en promenad med Albin ner till mamma, där jag umgicks med dem ett tag.

Åkte sedan vidare till bollnäs - elgiganten och hämtade ut ett nytt simkort till syster eftersom de finns sånna dumma jävlar som blir bjuden på fest och sedan går och snor telefoner och plånböcker... sen gick vi till  coop, handlade blöjor,välling, barnmat, shampoo o.s.v sen drog vi vidare emot Dollar åså . Släppte även av Kewin på station där han skulle få skjuss hem till byn . Hann även med att köpa en present till Ottis som fyller 12 år på  söndag :)

sen blev de hemma, och tat lugnt , städade lite grann, senare emot kvällen kom Anna-Lena, Anders och Agnes, så Albin o Agnes badade , sen var de dags för välling stund, och sen dax för sängen för Albins del. Agnes somnade också rätt fort, så vi vuxna kollade på Spårlöst och åt chips och drack coola !!

Tack för dagen och kvällen alllihop..

Förästen jag skrev ju i gårdagens inlägg att tänderna höll på att spricka upp därav han var ledsen. hm , direkt därefter gick jag och kände i munnen på honom, och då hade den ena kommit :) skönt för honom att den ena spruckit iallafall :)


Ajaa, nu ska jag göra mig klar :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Sara - 11 juli 2012 21:55

Tiden går , och jag har verkligen inte tiden för att sitta här o blogga längre tråkigt nog .. Men å andra sidan, jag har min familj att bry mig om, jobba, leka med albin umgås med Christian , ja min familj o jobb tar min tid, och jag är verkligen l...

Av Sara - 24 maj 2012 08:06

Ja idag är de torsdag, jag som tyckte de var måndag nyss? Som sagt veckorna flyger förbi , nästa vecka börjar vi flytta in i huset vilket känns helt underbart :) Har ju som sagt börjat städa ur där nu, men de är svårt att få tiden att räcka till ...

.

Av Sara - 12 maj 2012 07:56

Ja, sen sist har de hänt en hel del saker. Albin växer och tar sig fram överallt och river i precis allt , precis som ett barn ska göra ;) hihi Han väger nu 9390 g och är 75 cm lång :) han har växt min lillskrutt som bara var 50 cm lång och vägde...

.

Av Sara - 21 april 2012 17:28

Hm . tiden bara springer förbi , och jag tror jag ska ta bort bloggen , finns ingen tid till att sitta här och skriva och ingen ork heller.. blkir så långa mellanrum så de känns lite onödigt,.. jaja , vi får se hur de blir :)   Har iallafall best...

Av Sara - 2 april 2012 09:04


ja de är lite dårlig uppdatering här , men vafan , jag har inte tid längre , hahah .. Iallafall så går dagarna , dom bara flyger förbi . Nu är de liksom bara 1 vecka kvar tills vi åker på kryssning och jag blir bara mer o mer nervös över att lämna ...

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards