sarajohansson

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara - 29 juli 2011 13:21


 Jag älskar er så otroligt mycket, ni gör mig hel..    

:)

Av Sara - 28 juli 2011 12:55

Min älskade lilla son har sovit jätte bra inatt, han åt vid 21.00 igår kväll och somnade kanske runt 21.30 , och vaknade igen 03.00 inatt, då åt han och vaknade igen 07.30 och åt lite till och somnade ganska på en gång och sover fortfarande :) men han är nog på väg och ska vakna , för han börjar skruva sig nu och kikar upp då och då :) gullplutten.. :)

Aja, igår var iallafall jag, Albin och mormor till söderhamn och shoppade lite, :) senare på kvällen träffade jag frida och vi var upp till orbaden och myste lite, efter det kom Karro hit , och vi pratade och hon passade Albin som då var väldigt grinig medans jag diskade undan och plockade ihop lite, sen badade jag Albin och matade honom :) och efter de åkte Karro hem , Albin somnade och jag kollade på tv och pratade med älskligen i telefon :) efter de så blev de sängen för mig med :)

idag har de inte hänt så mycket, jag vaknade runt 10.30 och tog då en dusch och fortsatte plocka undan, och nu sitter jag här i väntan på att Albin ska vakna så att jag kan mata och klä på honom så att vi kan gå ut och ta en promanad ...

sen vet jag inte alls vad som händer idag, bara ta de lugnt i värmen ..


Sen vill jag bara säga att jag är så glad att jag har min familj och mina vänner jag älskar er nå så otroligt mycket.

Albin, Christian, Mamma, Göran, Pappa, Moa, Linn, Sofia, Elin, Mormor, Morfar, Moster Ida o hennes familj, Magnus (svärfar) , Marit (svärmor ) Rolf, Anna-Lena med hennes familj, Jörgen med hans familj, Åsa & Micke, Annelie, Sussie med hennes familj, Anita med hennes familj, Sara med hennes familj,(även om ni bor långt ifrån mig) Frida, Felicia, Fanny, Alex,  Karro   

Av Sara - 20 juli 2011 15:36

sitter nere hos mamma , och gör typ ingenting , christian klipper gräset åt henne o albin sover :)

Ikväll blir de en sväng till Orbaden , vattenskidsshow ..

Sen bara ta de lugnt .. :)


Och Albin bara växer o växer , tiden går så fruktansvärt fort, idag är de den 20 juli och de betyder att Albin är 1 månad gammal , helt sjukt vad tiden går fort, jag tycker inte alls de var länge sedan vi kom hem ifrån BB ...

Men han är världens vackraste :)


nej nu ska jag gå ..

Av Sara - 12 juli 2011 23:04

ja idag är de tisdag o min kära christian åkte iväg tidigt imorse och har inte inte kommit hem än, men han kommer nog om någon timme, o jag längtar...

men som tur är har jag o albin sällskap utav karro, fille o fanny..

albin har varit ledsen hela dagen, var och handlade med fanny o karro då vi skulle äta middag tillsammans men jag fick sitta med min underbara son på armen hela kvällen :) så vi åt i 1 timme ;p

så han har alldeles nyss somnat :)

i söndags kom sofia o elin hit och en kär vän till dom, vi kikade på film o myste ner oss i soffan .

igår var vi i bollnäs o uträttade lite saker, sen hem till vallsta där jag träffade min efterlängtade Sara och hennes familj :) underbaart :)


hejsvejs

Av Sara - 9 juli 2011 07:50

ja de är en härliglördag morgon o jg är på toppen humör :)

vaknar av att lilla Albin vill ha mat, o nu ligger jag här o ser mitt lilla hjärta ligga o sova brevid mig o på andra sidan om mig ligger mitt stora hjärta o sover :)


Vad som händer idag vet jag  inte riktigt, kanske blir bollnäs en sväng på förmiddagen , har inte riktigt bestämt mig ännnu..

senare blir de väl ner till hästarna en sväng också , för dom behöver ju som sagt lite ompyssling dom med :)


Näe nu ska jag mysa ner mig med dom jag älskar ....  


   

..

Av Sara - 8 juli 2011 18:09

Nu har moster, Wilda o Wiking åkt hem , dom har varit här sen i onsdags, och de har varit grymt trevligt o mysigt att träffa dem igen , de blir ju inte så ofta då dom bor i härnösand...

Men nu ses vi igen den 20 augusti då Wiking ska döpas :) Mysigt..


Mitt stora hjärta har kommit hem ifrån jobbet, o står o lagar mat, snällt så slipper jag :) hihiih

Och mitt lilla hjärta ligger här brevid mig o sover så sött :) men snart är de väl dax för honom att vakna o äta lite mat :)

Sen bär de av emot Arbrå o träffa Albins Farmor :)


Och imorn kommer Sara, Micke o Maximilian hem ,  o dom är efterlängtade dom :)


näe nu ska jag nog ta på mig lite andra kläder o strax äta lite mat :)


hejsvejs så länge ..

...

Av Sara - 5 juli 2011 10:06

Ja vad säger man... ja jag bara älskar livet..

mitt ena hjärta är på jobbet och mitt andra hjärta ligger här brevid mig o snart sover han också ..

Händer inte så mycket, sover, äter, matar Albin , byter blöja, gosar hur mycket som hellst, är hos hästarna/mamma :) typ så seer mina dagar ut o jag bara älskar det :)

Å lillskrutten växeer o växer, o blir starkare o starkare i nacken å är vaken mer o mer per dygn, o de känns också toppen ...


städa gjorde vi igår, som egentligen skulle ha gjorts för 1 vecka sedan, men de har bara inte blivit av, de är ju mycket mysigare att ligga i soffan o mysas :)

Men nu är de gjort o de känns toppen bra :)

o imorn kommer mina efterlängtade , och även på lördag kommer några som också dom är så grymt efterlängtade :)

nej nu ska jag ta på mig lite andra kläder o gå ner till mamma :)

hejsvejs :)


Jag älskar mina älskade pojkar Chrstian o Albin Hellsen <3


   

:)

Av Sara - 1 juli 2011 19:59

redan 11 dagar sedan lilla Albin kom till världen, gud så fort de går..


Aja, jag har inte haft tid, ork eller lust till att skriva här de senaste dagarna, men en massa mys har jag haft tillsammans med Christian o Albin.. sen har vi liksom inte gjort speciellt mycket mer, tagit de lugnt, varit på åter besök o.s.v


Så just nu ligger han i mormors knä och jag sitter här, o Christian är på fotboll,

o vet ni jag tror att min mamma tror att Albin är hennes ;) hihiih.. dom är så gulliga :)

Näe nu ska jag ta o gå ut o vattna hästar, för att sedan ta med mig Albin o gå hem :)


hejsvejs..

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards