sarajohansson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara - 27 februari 2011 19:53

jaa, ikväll har vi ätit mat hos mamma , så under denna helg har de inte blivit något matlagande för oss. . :) Skönt de också ..

Har varit en lugn dag, var till bollnäs på fm o hälsade på Moa O Linn , sen tog vi en sväng på Jysk o Coop, sen blev de hemfärd, o ner till hästar o fixa o dona lite grann, sen har vi varit hos mamma , o nu blir de nog snart till o gå hem o lägga sig framför tvn en sväng innan de är dax för sängen , föimorn blir de upp tidigt, o övervinna min rädsla ...

hejsvejs ..

Av Sara - 27 februari 2011 09:04

I fredags blev vi bjudna på mat hemma hos Chrsitans mamma , där de blev plankstek, senare plockade vi upp Ottilia o Hilma o åkte emot bollnäs för att inhandla lite godis o film ...

kom hem , poppade popcorn , hällde upp lite chips o tog fram några glas, sen blev de film " i hennes skor " Sen somnade vi :)

Lördagen började med att jag klev upp gick till hästarna , gick hem väckte tjejerna vid halv 10 för dom skulle i väg o åka pulka :) När dom hade gått gjorde vi varma mackor o la oss framför dirty dancing , .. efter de blev de till o gå ner till hästarna o göra klart där , släppa in dom o.s.v sen hem o duscha , åka till arbrå och handla , sen åkte vi vidare till flästa där vi åt tacos med Anna-Lena, Anders o Agnes, sen kollade vi på melodifestivalen o käkade lite godis :)

Efter de blev de en plump omgång :) sen hem , natta hästar o natta sig själv . :)

O nu ligger jag i soffan , o känner hur bebisen rör sig där inne :) å gud så mysigt :)


hejsvejs

Av Sara - 23 februari 2011 17:07

På måndagen hände inte alls mycket , var mest bara hemma hela dagen ...

igår så var jag först ner till mammma hjälpte henne att bära ved o sen släppte jag ut hästarna , gick hem skurade toan+badrummet, sen gick jag o klippte håret, efter de var de tänkt att jag skulle ta tag i städning , men orkade inte alls , så de blev till i tvätta kläder o vila istället. idag släppte jag ut hästarna , o duschade o sedan vidare till bollnäs - barnmorskan... de gick bra, dom lyssnade lite på hjärtljuden, o förra gången låg dom på 160 o nu på 153, så de lät jätte bra, o  sen tog dom lite prover på mig o konstaterade att jag behöver järntabletter, så vi åkte förbi apoteket på hemvägen ... sprang också in på A&H o köpte två fotoramar till korten på Moa&Linn .. 

När jag kom hem satt jag o pysslade lite o sen blev de vila en stund innan de var dax för lite mat :) Sen nu på eftermiddagen så har jag och Ottilia varit ute o mockat o släppt in hästar :)

Nu ska jag hem o laga mat, o hjärtat kommer snart hem också :)


      


        

Av Sara - 14 februari 2011 08:22

Ja de är vad de börjar bli, -30 grader när jag klev upp, -28 nu...

Men att hela tiden behöva klä på sig så fruktansvärt, o jag som inte kan ha några kläder, inte änns mina jackor , de är super duper kul när de blir 30 grader kallt ...

NÄE FYFAN !

Ajaa, var ju iaf i H-Sand från tors-fred, o träffade bästa moster, kusin wilda o en liten liten bebis, som var 9 dagar gammal, åå så söt , o nu längtar jag ännu mer.... :)

Näe de var trevligt , mysigt o ja allt som man bara kan säga, träffade också underbara morfar :)


Sen har de inte hänt så mycket, lagade gomat med hjärtat igår, o sen blev de lite dipp o go saker framför wallander... :) sen blev de sova sova sova ! o jag var så glad för att de bara var - 11 grader igår , men när jag vaknade trodde jag att jag drömde , men nejdå ... -30 :/


Näe nu ska jag kila ...

Hejsvejs

..

Av Sara - 2 februari 2011 09:04

Igår hade jag en dag med mamma, först var jag till barnmorskan då mamma också följde med o lyssnade på bebisens hjärtljud :) sen tog vi dollar, o sen ner på stan o åt på kina, sen blev de lite affärer på stan, o sen tog vi rusta, elgiganten o coop.. sen blev de hemfärd :)

Senare på kvällen gjorde jag egen jucie, av Ananas, Banan, Äpple, Päron, Passionsfrukt, Mango, Vindruvor, Apelsin :) de blev en god jucie, :)

Sen tog vi en sväng till bollnäs o hälsade på Jörgen, Angelica, Victor o Alva :) sen blev de hem o sova .. :)

Idag har de inte alls hänt mycket, släppt ut hästar, o spelat wii :)

Så nu är de nog dax för att städa :)

o förästen jag fick en kusin igår :) en pojk, så grattis till moster Ida, Magnus, Wilda o William :)


Hejsvjes.

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards