sarajohansson

Alla inlägg under februari 2010

Av Sara - 28 februari 2010 17:18


Städat, diskat, och slängt i några maskiner tvätt ..

Så just nu sitter jag och kollar på Bollnäs - Broberg på tvn , och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, så att jag kan hänga den och slänga i en ny tvättmaskin !

Blir till att laga mat snart också .. :) Börjar bli lite smått hungrig , men de blev rätt sen frukost så då får de bli sen middag också , för vi gjorde varmamackor vid 12.30 tiden !

Imorn blir de jobb, men de känns som om jag inte orkar , jag hade velat vara på väg till stockholm imorn jag, men har tyvärr ingen som kan ta mina hästar, så då får jag stanna  hemma .. sen nu i mars är de ganska fullt så de får bli i april då :) Men då har jag ngt att se fram emot iaf :)


Ajaa , nu ska jag gå och kolla tvättmaskinen ..


  

Av Sara - 27 februari 2010 08:57

Tatuerade över smilegubben igår :) så skönt att den är borta :) haha



     

Av Sara - 27 februari 2010 07:30

mmh , ännu en helg och jag mår skit i dag..

morfar skulle ta ut hästarna nu på morgonen för att jag skulle få sova ut , men nejdå inte får sara sova ut heller, . jag vaknar av mig själv 06.30 :( men jag är så svimfärdig, och de var jag igår med :( uffa. Sen är jag förkyld som ett as.. :(

Men ett + finns de iaf :) jag har tatuerat över "smileysen och lillsara" :p hehe ..

Sköönt att ha de gjort .. :)


Näe nu ska jag gå ch säga hejdå till fanny, för hon åker hem till uppsala med 08.30 tåget .. så jag ska skynda mig dit och prata lite :)


  

Av Sara - 26 februari 2010 07:02

Ja idag ska jag till bollnäs ,

så min dag kommer se ut ungefär såhär

1. Släppa ut mina hästar

2. Mocka

3. Duscha, göra sig i ordning

4. Åka till Bollnäs

5. Möte

6. Fixa och Trixa lite :)

7. Åka hem ta de lugnt o.s.v


  

.

Av Sara - 25 februari 2010 17:59

Dagen;

Började med att jag gick ut och släppte ut mina sötnosar, sen åkte jag till stallet och släppte ut , mockade och gjorde klart . sen hem äta lite lunch, sen blev de åka upp till stallet och ta in några hästar , göra klart inför kvälls fodring, sen hem vilade en stund , sen åt jag mat med systrar o kusiner, sen gick jag och hilma ut och mockade åt mina här hemma, sen släppte vi in hästar :) och hilma har borstat, och legat på den stora :) film finns på facebook ...


   




    

Av Sara - 25 februari 2010 07:46

Måndag; -32 grader

Tisdag; -20 grader och snö..

Onsdag; -30 grader

Torsdag; -25

Vad faaan är de här ? Ge mig sommar nu på en gång ! hoppa över våren å allt ..

och blir sommar +25 grader , åååh . så sköönt !  

Av Sara - 24 februari 2010 17:31

ja de ärde idag

var lika kallt imorse , - 30 grader :( huh.. släppte iaf ut mina hästar, sedan in och tog på mig lite mer kläder och åkte upp till stallet och jobbade några timmar, sen hem , tog ngt att äta, sedan blev de ut till mina och mocka mocka.. sen in och sitta här en stund , ska strax ut och ta in mina .. :) ikväll blir de väl äta lite tårta för mina systrar fyller 15 idag :) grattis till dom :)

jag har också kollat lite priser på härjedalingen , för jag tänker nämligen åka till Sara snart :) hiih .. får vi hoppas iaf :)


Näe nu ska jag gå en sväng ..


  

Av Sara - 23 februari 2010 13:24

Är nu  hemma efter ett tandläkarbesök, och jag hatar verkligen tandläkaren .. :(

uffa, ska iaf tillbaks den 1april..

Annars har de inte hänt så mycket, idag, kallt som fan. nu ska jag ta en promenad upp till fanny , och snacka lite med henne :)

Ikväll blir de nog bara lugnt , kika på ngn film med hjärtat.


  

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards