sarajohansson

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

..

Av Sara - 20 mars 2012 16:50

Ja nu var de ett tag sedan igen , men förra veckan hade jag så mycket att göra att jag inte alls hade tid att sitta här å skriva ..

Måndag- Onsdag möten å grejer + besiktning av bilen, blankt papper = glad Sara !

Iallfall torsdags morgonen började kl 04.00 på morgonen av att Albin hade skitit ner sig, åt lite välling och somnade om 1 timme, sen fortsatte dagen med en massa blöjbyten troligen hade han fått magsjuka, på kvällen ringde jag sjukrådgivningen eftersom att jag varken fick i honom mat eller vätska, dom sa att jag skulle prova med blåbärssoppa och majsvälling som stoppar upp lite, och blåbärssoppa gick i lite grann, natten fortsatte med bajsblöjor och jag ringde BVC på fredag morgon, fick lite råd o.s.v och att de borde gått över till senast söndag annars kontaka dom igen på måndagen, så på måndagen så ringde ja igen och fick en tid hos en doktor, så vi var ner på hälsocentralen med Albin och dom klämde o kände o lyssnade, fick inte ur dom så mycket vettigt förutom att de var troligen magsjuka men att de borde ha gett med sig redan i lördags-söndags. så om de fortfarande är lika på torsdag skulle vi komma tillbaks , för då har de gått en vecka, och de är inte bra .. idag har vi iallafall bara behövt byta 2 bajsblöjor än så länge kanske börjar vända? hoppas de iallafall .. lite skillnad mot 20 bajblöjor till 2.

Så ja så mycket mer har inte hänt .. har beställt en present till pappa idag, eftersom de inte är så långt kvar tills han fyller år .. sen har jag också beställt hem lite foton o sätta i albumet :)


Nej nu ska jag plocka ihop lite och invänta att Albin vaknar :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Sara - 11 juli 2012 21:55

Tiden går , och jag har verkligen inte tiden för att sitta här o blogga längre tråkigt nog .. Men å andra sidan, jag har min familj att bry mig om, jobba, leka med albin umgås med Christian , ja min familj o jobb tar min tid, och jag är verkligen l...

Av Sara - 24 maj 2012 08:06

Ja idag är de torsdag, jag som tyckte de var måndag nyss? Som sagt veckorna flyger förbi , nästa vecka börjar vi flytta in i huset vilket känns helt underbart :) Har ju som sagt börjat städa ur där nu, men de är svårt att få tiden att räcka till ...

.

Av Sara - 12 maj 2012 07:56

Ja, sen sist har de hänt en hel del saker. Albin växer och tar sig fram överallt och river i precis allt , precis som ett barn ska göra ;) hihi Han väger nu 9390 g och är 75 cm lång :) han har växt min lillskrutt som bara var 50 cm lång och vägde...

.

Av Sara - 21 april 2012 17:28

Hm . tiden bara springer förbi , och jag tror jag ska ta bort bloggen , finns ingen tid till att sitta här och skriva och ingen ork heller.. blkir så långa mellanrum så de känns lite onödigt,.. jaja , vi får se hur de blir :)   Har iallafall best...

Av Sara - 2 april 2012 09:04


ja de är lite dårlig uppdatering här , men vafan , jag har inte tid längre , hahah .. Iallafall så går dagarna , dom bara flyger förbi . Nu är de liksom bara 1 vecka kvar tills vi åker på kryssning och jag blir bara mer o mer nervös över att lämna ...

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards