sarajohansson

Alla inlägg under juni 2010

Av Sara - 19 juni 2010 02:33

jaa de har jag nu.. klockan är halv 3, och varje gång jag försöker lägga mig så r d något som stör mig , de går inte. jag hatar att må såhär.. jag verkligen hatar de här ....

förklara för mig vad jag gjort för fel...

jag har aldrig bett om hjälp, men nu gör jag de , jag klarar inte deehär själv, allt blir bara fel...

och allt är MITT fel.. varför kan jag nte bara hjälpa alla, få alla att må bra... då skulle jag också må bra.. jag hade bara velat skriva allt allt allt , men mina fingrar vill inte skriva längre...

Av Sara - 15 juni 2010 19:41

ja nu har jag varit dårlig på att blogga, usch å fy på mig ! men jag har helt enkelt inte haft ngt att blogga om, mitt liv är och känns som en ända röra. och att vara helt utan pengar gör heller inte saken lättare.. jag vet längre inte vart jag vill , vad jag vill, eller något sånt ..

jag känner mig hjälplös och mår inte alls bättre utav att allt bara blir värre och värre, och jag står här och ser på när allt bara faller .. de känns fruktansvärt, ... det är bara en massa tjaffs hela tiden, var och varannan dag, och de är aldrig roligt att tjaffsa ..

och just nu i denna stund känns de bara som om jag vill lägga mig ner och sova förbi allt och vakna upp och då ska allt vara uträtt , för jag har ingen ork till att fixa till något längre.. och de känns som sagt förjävligt ... ja nu kanske ni förstår varför jag inte haft tid, ork och lust till att blogga.....


Aja, har iaf fått upp storhästen till änga, så han står där nu med Anns häst Raven , och dom går verkligen bra överäns , och de är kul att se , kom nyssdärifrån , då jag har varit och myggat av dom , och kollat om dom har några fästingar/sår , ja kollat så att allt är lugnt helt enkelt , så skönt att bara slappna av och de gör jag tillsammans med hästarna...

Har också varit hos mamma och myggat av ponnysar, bytt vatten, slängt åt dom lite hö, öppnat upp så att dom fått större hage, och lite mer gräs att äta.. ja de har varit en hästdag idag, skönt och mysigt, dom ger mig engeri, till att orka med dagarna, hade dom inte funnits hade jag inte orkat längre, då hade jag nog legat och sovit mig igenom dagarna, men som tur är har jag mina små sötnosar Gomatic, Titus & Harri <3


Näe nu ska jag ta en promenad ner till vattnet och skriva av mig lite, och tänka , de behövs nu ...


Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards