sarajohansson

Alla inlägg under september 2011

Av Sara - 29 september 2011 21:21

Sara Johansson.

Jag vill att du ska veta, att jag finns här för dig lika mycket som du finns här för mig!
När allt är som svårast, kan du använda min axel att luta dig emot! Jag kommer att
stötta dig sara, du är den starkaste människan jag någonsin träffat och du ska veta att jag ser upp till dig, jag önskar ibland att jag var lika stark som dig. Tack för att du alltid har ställt upp för mig och alltid funnits där för mig. Du ska veta att du är en underbar människa och världens bästa syster. även fast vi inte är lika till utseendet så är vi väldigt lika till sättet och det får vi ofta höra haha, jag älskar att umgås med dig, vi har alltid så himla roligt tillsammans även fast vi kanske bara kollar på tv. Du är världens bästa syster, alltid när någon varit dum mot mig så har du alltid funnits där för mig och du ska veta att jag är grymt glad över att just du är min syster. Även fast det är svårt att förstå att du är mamma så är jag så grymt glad över att du är det, du har fött världens sötaste unge och du är hur bra mamma som helst och jag hoppas du får fler söta barn. Jag är så stolt över att vara moster åt Albin och att vara din syster !

Glöm aldrig bort hur underbar och värdefull du är

Jag älskar dig / Sofia


 

http://fiiianjohansson.blogg.se/

Av Sara - 29 september 2011 20:36

Du är världens bästa storasyster, vet du det? Jag är så himla glad över att få vara din lillasyster. Genom alla år har jag sett dig som den starkaste tjejen i världen, hur mycket skit du än har tagit så har du alltid orkat stått upp på båda dina ben och visat dig stark! Du har alltid funnits där för mig och Sofia, så fort det varit nånting.. Nu är du mamma till den vackraste killen i världen, det är svårt att förstå att min storasyster är mamma redan, men du är nog en lika bra mamma som storasyster!

Jag är glad över att jag har dig!
Du är den starkaste jag vet och jag älskar dig så himla mycket.

/ Från din lillasyster Elin !
 

Av Sara - 8 september 2011 18:55

Oj så Albin växer, han växer så de knakar, o han flinar nästan hela dagarna..

Han sover mellan 6-7 timmar per natt, sen vaknar han o vill ha mat o somnar sedan om i ca 3-4 timmar, sen är de full rulle i typ 2-3 timmar sen sover han ca 30 min o sen är han igång igen o bara flinar o pratar o gosar :) sen fortsätter de så underdagen med sovstunder på ca 30 min, sen somnar han för natten mellan 20-21.30 :)


Annars händer de väl inte så mycket, hjärtat jobbar kvällar vilket är rätt tråkigt då jag för de mesta är själv hela kvällarna förutom när kära systrarna kommer o håller mig sällskap :)

Men då är han ju ledig hela fredagen , lördagen, söndagen o halva måndagen vilket är toppen :)


Aja, veckan har sett ut såhär..

Måndag,tisdag,onsdag vaknade jag o Albin ,  åkte ner och hämtade Marit (Albins farmor) sen åkte hjärtat o jobbade och jag o albin umgicks med marit , Senare på kvällen när marit åkt hem så kom systrarna o myste.senhar de varit sov dax.. :)

Torsdag, idag, kom Anna-Lena o Agnes hit till mig o Albin och dom var här hela dagen o myste med oss:) Nu är jag nere hos systrarna o har ätit med dom :) ska snart åka hem o bada albin ! :)


Hejsvejs ...


Av Sara - 1 september 2011 19:36

JAG BARA ÄLSKAR MINA ÄLSKLINGAR CHRISTIAN O ALBIN ! :)


 

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards