sarajohansson

Alla inlägg under november 2010

...

Av Sara - 29 november 2010 08:19

Hur du , en person som funnits hos oss, kan göra en sån här sak är oförståligt, och hur du sen kan gå o ljuga så fruktansvärt stör mig ännu mer ! du har ingen aning om vad du sårat människor nu va? näe antaligen inte, o skulle du ha en aning då är du fan sjuk i huvudet !!!!


Aja, nu har jag skrivit av mig lite ilska !


________________________________________________________


Sofia Johansson - Min syster för alltid, som jag älskar över allt, vi är lika fast ändå så fruktansvärt olika, antar att de är därför vi ofta blir osams ;) Men hon är så gulli , :) puss älskar älskar älskar ...  


Elin Johansson - Min syster för alltid, vi är rätt lika , vi ser väl mer ut som tvillingar . många som tar fel på oss två, å ni ska vet att jag älskar henne över allt annat.. älskar älskar älskar ...  


Moa Johansson - Min syster för alltid, någon som betyder så fruktansvärt för mig, och någon som gör mig så glad genom att finnas :) jag älskar henne så grymt o över allt annat.. älskar älskar älskar ...  


Linn Johansson - Min syster för alltid, ja de är hon, och hon betyder också så grymt mycket för mig , och när jag ser henne lycklig blir jag så varm o glad ... jag älskar henne över allt annat.. älskar älskar älskar ...  


Mamma - En människa som jag älskar så , ja de finns inte ord.. hon är underbar , ställer alltid upp o finns alltid här för oss... jag älskar dig mamma nu och för alltid.. glöm aldrig det   


Pappa - Du är någon som jag ville vara hos, alltid någon som jag längtade efter, de har varit en knölig väg från dig till mig, under många år, vi har liksom inte kommit fram någon gång, men de känns som att de sista veckorna/månaderna så har vägen blivit mindre knölig, o mycket mycket kortare.... Å jag hoppas att vi får samma relation nu som vi hade för några år sedan... jag älskar dig nu och för alltid .. glöm aldrig det   


Christian Hellsen - jag älskar dig mer än stjärnorna på himlen...   


JAG ÄLSKAR ER !


och många fler, o jag vet att ni vet vilka ni är :) puss på er allihop !


Av Sara - 20 november 2010 22:22

så duktig är jag på att uppdatera här på bloggen, men de är så mycket hela tiden så jag varken hinner eller har tid till de.. :/ det får helt enkelt bli ibland, lite då o då ...

Jaja, under de senaste veckorna har en hel del hänt, jag har fått reda på saker o även tagit beslut, jag har även börjat jobba, som för övrigt känns bra, skönt att ha något att göra igen,, känns lite tråkigt då jag inte haft någon ork att rida på ett tag, så får se om de är finväder imorn, isf blir de en ridtur imorgon...


ikväll händer inte mycket, christian åkte o umgicks/tar någon öl med sina vänner o troligen ut på tranan :) o jag har varit ner tilll mamma  o lånat badkaret, o tagit mig ett stort skönt varmt bad :) haft inpackning i håret o.s.v men nu sitter jag hemma i lägenheten, funderar på att göra kväller :) men får se vad som händer....


puss

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards