sarajohansson

Alla inlägg under september 2010

Av Sara - 30 september 2010 22:21

ja idag är de torsdag, vaknade runt 05,00 av att jag drömde mardröm :'/ men men , var upp o rökte sen somnade jag om, klev upp en timme senare o gick ner till hästarna , släppte ut dom och mockade :) sen blev de grannen och tog en cigg/kopp te, och efter de hem och vilade, kikade på film.. sen var de mest lugnt , åt lite frukost när <3at hade vaknat, sen tog vi de mest bara lugnt, var över till marit och åt middag, o efter de var jag till Mia o körde häst... :) en mycket lugn och skön dag :) o varmt har de varit ute å "lycklig" ;)


Nu är jag hemma ... kom hem för en stund sedan , ska nu lägga mig snart, sen blir de upp i tid imorn igen, ska hinna göra klart matlådor innan kl 07.00 , för då åker hjärtat iväg på jobb..:( tråkigt, men ändå bra, kommer ju in pengar iaf :) o han kommer hem troligen lördag em igen :)

imorn blir de nog en ridtur för min del tror jag :) o de ska bli skönt. nej nej , nu ska jag gå o hoppa i säng .. pusss


...

Av Sara - 29 september 2010 09:10

ja vad händer idag, inte mycket nu på förmiddagen iallafall, vaknade , gick ner till hästarna -2 grader :( uff.. släppte ut hästarna, gick till grannen och tog en cigg , sen hem , nu ligger jag här ... ska väl ta och fika något innan jag sedan går ner och mockar lite... så att de är klart, för senare på em åker jag på travet där de körs lite provlopp idag...

 tänkte slänga upp lite bilder ...


puss


 


Jag, Gomatic & Hilma, Harri :)


 


Ottilia rider Harri :)


 


Hilma rider Harri :)


 

Nils & Simba :) <3


 

Hilma rider Gomatic :)


 

Alva & Victor sitter på Harri :)


 


Ottilia och Harri pussas :) <3


 


Hilma och Harri pussas :) <3



















Av Sara - 26 september 2010 16:16

... så att jag kan andras igen.

jag är instängd inuti mig själv, och de gör mig så fruktansvärt förbannad, rädd och ledsen, men jag vet inte vad jag ska göra, de känns som om jag har gjort mina val helt fel... kanske inte skulle ha gjort de som kändes bäst, utan kanske tänkt lite mer? jag vet inte.

Av Sara - 25 september 2010 16:33

ja , ...

Hur en människa kan förstöra för så många andra, hur en människa kan få förstöra för så många andra, jag förstår inte .. att droger/alkohol kan förstöra så mycket, näe shit jag förstår inte..

Det finns en människa jag älskat, som jag älskade att vara hos, och jag älskar henne fortfarande, men hon har gått in i en annan värld, världen som inte vi lever i , hon har 4 barn som älskar henne och jag vet att hon älskar dom med, men hennes missbruk går före, och jag blir så ledsen utav att se hur hennes barn får dras med saknaden efter en/sin mamma...

och jag vet att bara om hon skulle bli som vanligt igen, om hon skulle blir den "gamla" igen, så skulle hon vara såå omtyckt utav oss .. men de är inte lätt att älska någon som gör andra människor så illa... men jag hoppas för barnens skull att hon inser och förändrar sitt liv , så att dom så smånigom kan bo tillsammans och leva ett lycligt liv...


Och till er Ottilia, Hilma, Maja & Emil, jag älskar er, mer än stjärnorna på himlen, de finns inte ord för vad ni betyder för mig ... <3

Av Sara - 25 september 2010 08:29

ja jag kan inte säga något annat, detta jävla skit väder :(men men ....

Känns heller inget lockande att de börjar bli vinter :(

att hösten redan är här med kalla mörka kvällar, kalla mornar, o.s.v att man snart behöver använda vantar, och tjockare jacka, näe fy, jag är inte redo för vinter ännu :(

Gomatic fick ha täcke på sig idag, han är så frusen, och när jag börjar ta fram hästtäckena då är de snart vinter :( uffa.... näe nu ska jag ta o koka lite vatten och ta mig en kopp te, och tända lite ljus och lägga mig framför en film tror jag :) ...



Aja, Puss påer

Av Sara - 19 september 2010 21:53

ja verkligen... har inte haft ork , tid eller lust till å blogga,

en del har hänt , eller ja alldeles för mycket i mitt liv, som gör allt ovärt att kämpa ...

Men iallafall i fredags träffade jag fanny, frida och fille, mysigt, pratade en massa gamla minnen o.s.v :) sen igår hände inte alls mycket, och ikväll händer inte heller mycket , jag ska sova ..

behöver sova, behöver sömn .. imorn blir de banken , sen vet jag inte alls , ta en promenad med frida tror jag ? :) Sen funderar jag på å ta en tur me hästen , sköönt ! å bara slappa ! :)

Näe nu orkar jag intre sitta här, ska gå hem och släppa in katter och sen lägga mig ..


puss o kram

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards