sarajohansson

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

.

Av Sara - 21 april 2012 17:28

Hm . tiden bara springer förbi , och jag tror jag ska ta bort bloggen , finns ingen tid till att sitta här och skriva och ingen ork heller.. blkir så långa mellanrum så de känns lite onödigt,.. jaja , vi får se hur de blir :)


Har iallafall bestämt oss för att flytta, så vi flyttar in i ett hus om ca 2 månader :) hur kul som helst , så idag har vi varit och beställt lite tapeter , takfärg och lackfärg :) som jag längtar..

Har även fått reda på att vagnen inte kommer förän v 19 , känns hur långt som hellst dit !!! :/ men men dagarna går fort , hoppas jag.

Sen vad händer? ja inte så mycket mer än de vanliga i mitt liv , umgås med underbara, leka, gosa med albin, ja ..

Albin blev 10 månader igår, och jag kan inte förså vart dom 10 månaderna tagit vägen , tyckte inte de var länge sedan han kom till mig, men antar att de går fort för att han gör varje dag underbar :)  

Men men nu ska jag äta lite lite mat tänkte jag , och sen blir de bara lugnt och även stoppa snutten min i ett bad :)

hejsvejs .


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Sara - 11 juli 2012 21:55

Tiden går , och jag har verkligen inte tiden för att sitta här o blogga längre tråkigt nog .. Men å andra sidan, jag har min familj att bry mig om, jobba, leka med albin umgås med Christian , ja min familj o jobb tar min tid, och jag är verkligen l...

Av Sara - 24 maj 2012 08:06

Ja idag är de torsdag, jag som tyckte de var måndag nyss? Som sagt veckorna flyger förbi , nästa vecka börjar vi flytta in i huset vilket känns helt underbart :) Har ju som sagt börjat städa ur där nu, men de är svårt att få tiden att räcka till ...

.

Av Sara - 12 maj 2012 07:56

Ja, sen sist har de hänt en hel del saker. Albin växer och tar sig fram överallt och river i precis allt , precis som ett barn ska göra ;) hihi Han väger nu 9390 g och är 75 cm lång :) han har växt min lillskrutt som bara var 50 cm lång och vägde...

Av Sara - 2 april 2012 09:04


ja de är lite dårlig uppdatering här , men vafan , jag har inte tid längre , hahah .. Iallafall så går dagarna , dom bara flyger förbi . Nu är de liksom bara 1 vecka kvar tills vi åker på kryssning och jag blir bara mer o mer nervös över att lämna ...

.

Av Sara - 21 mars 2012 21:07

idag har vi inte alls gjort mycket , Anna-Lena var här en sväng på förmiddagen och hälsade på , även Angelica kom in en sväng . Sen vilade vi o tog de lugnt ,sökt lite jobb o.s.v. har varit ute o gått en sväng i de sköna vädret :)Sen vart de fika h...

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards