sarajohansson

Alla inlägg under mars 2010

:)

Av Sara - 31 mars 2010 07:48

Kommit hem ifrån Cinderella :) mysig resa har de varit , med hemskt mycke skratt ! Mn jag hade ju som mål att sluta röka när vi kommit hem så jag har nu varit rökfri i 19 timmar, får se om de blir några timmar till :) jag hoppas verkligen att jag klarar de här nu , ni får hålla tummarna ;) haha ! Näe fan , nu måste jag springa , ska upp å jobba lite, skriver mer ikväll kanske ?

Av Sara - 27 mars 2010 08:47

Ja nu är de lördag , och gårdagen var bra,

jag firade min födelsedag med Frida, Christian, Mamma, Ottilia, Hilma, Elin, Sofia, Amanda, Jonas, Mormor och morfar : ) Vi åt tårta och bara tog de lugnt , jag fick mest pengar, sen fick jag "kärleks muffins" av min söta kusin Ottilia, dom hade pysslat i skolan, så hon han de gjort sånna så nu står dom söta låtsas kärleksmuffinsarna på bordet :) Sen fck jag en kokbok av mormor, för jag hade tjatat om en sån :p jag som älskar att laga mat : ) hiihhi ..

En trevlig födelsedag : ) Och imorn ska jag åka båt,  Cinderella : ) Tillsammans med mitt hjärta, hans mamma, Anna-Lena & Anders , så tror jag några fler skulle med också : )

Idag hände rinte så mycket, ska åka oh kolla på "studentkostym" till sötnosen idag, sen ska jag sköta hästarna , och senare på efter middagen kommer pappa, Annica, Moa & Linn hit och fikar lite med oss : )

Och ni kan inte förstå vad jag längtar tills vi ska flytta i sommar , vill inte bo kvar i denna lägenhet , usch och fy för det ! ! trivs inte alls usch !


Näe nu ska jag ta och diska lite :)


hare bra..


Pusss

Av Sara - 26 mars 2010 06:54

år äldre , och de känns faktiskt ingenting, jag har nog vuxit ifrån de där , haha ! för jag tycker seriöst inte att de är roligt att fylla år längre..

Aja, på eftermiddagen kommer iaf mormor och morfar hem till mamma och äter tårta med oss , annars händer väl inte så mycket idag, hade tänkt att jag skulle gå ut men jag har ingen lust med det ikväll eftersom att jag inte känner mig helt pigg..

Ajaa, nu ska jag iaf gå ut till mina små sötnosar så att dom får komma ut , och sedan vandra vidare till stallet , släppa ut, mocka å göra klart där... :)


Näe nu ska jag ta och röra på mig :)

Hejsvejs, å puss påer :)

Av Sara - 25 mars 2010 05:45

ja de börjar jag faktiskt, fan jag är super trött hela tiden, men vaknar iaf så jävla tidigt hela tiden :( varför?

näe usch hatar att jag ska behöva vakna mellan 04 och 05 varje morgon !


aja, nu skajag ta en cigg och sedan äta lite frukost , sen jobba !



Av Sara - 23 mars 2010 10:35

Ja nu var de verkligen ett tag sedan jag skrev, förlåt ...

Men de har varit mycket nu på sistone, så jag har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn..

Helgen spenderade jag i Uppsala, Jag och min gullplutt tog bilen tillsammans med Fanny & Alex ner  till Uppsala på lördags morgonen och hade de mysigt där , Söndagen taggade vi ett bra tag och tog sedan vid 10 bussen in till stan, och träffade på Bollnäs Flames, sen åt vi lite lunch på Burger King, och sedan in på O`learys, där flames hade hyrt in sig.. Var där inne ett tag, innan de var dax att gå upp emot Sudenternas, Åh gud så mycket folk :)

Verkligen en underbar känsla, Kul var de, visst bollnäs förlorade , men dom tog sig ändå till SM-final :) Dagen var kall eftersom att de snöade så innihelvete, och man var genomblöt innan matchen börjat.. :) Men lätt värt att åka dit ändå , och stötta giffarna lite :)

Efter matchen gick vi till burger king igen, och satt och väntade på att bussen emot Östervåla skulle gå :) När vi väl kom hem till fanny och alex , drack vi te och åt sockerkaka :) sen packade vi ihop, bytta från b löta kläder  till torra :) sen var de bara att gå ut och sopa bort all snö från bilen , och sedan började bilfärden hemåt , och jag kan lova er , att de var ingenting jag vill göra om, gud så mycket snö de var både från Östervåla till e4an, och sedan på E4an ! fyfan ! Men men .. vi kom iaf hem och sköönt var de, att lägga sig och sova, men de blev inte många timmars sömn, för jag skulle upp och jobba dagen efter ..

Så de blev rätt tidig kväller igår faktiskt :)

Idag har de inte hänt så mycket, gick och släppte ut mina hästar vid 07, sedan gick jag upp till stallet och jobbade lite, så nu är jag hemma , och ska sopa ur boxarna helt , och låta dörren och fönstren stå öppen så att de torkar upp helt inne i stallet :) sen vid 13-14 tiden ska jag åka och köpa 18 spånbalar, en  vagn hö, och muslii :) blir lite pengar idag också , men de måste ju handlas de också :) Och efter de ska ajg göra klart i boxarna :) med nytt frächt spån :) hihi.. Men dom får nog vara ute till iaf 19 ikväll , kanske lite senare :) så skönt ute , då kan dom lika gärna vara ute , eftersom de är bra ljust ute nu :)


Ajaa,  de blev ett rätt långt min egentligen helt ointerssant inlägg ;p haha !


harebra !

Av Sara - 16 mars 2010 22:18

Ja nu varde ett bra tag sedan jag skrev här .. förlåt förlåt !

veckan i fjällen var toppen, massor med mys med familjen, mycket skoter åknning, lite slalom åkning o.s.v var också och discobowlade :)

skönt att komma hem igen, träffa hästarna åså och komma till sin egna säng !!!!

hhaha .

möblerade om lite i söndags, och sen blev de jobb måndag och idag :)

Satt nyss och kollade på bandy , Bollnäs är i SM final nu ! WIE ! skööönt , så i helgen bär de av emot uppsala :) övernattar troligen hos Fanny & Alex :)

Näe nu blir de natta, skriver mer imorgon.. för nu är jag alldeles för trött och alldeles för glad för att sitta här och skriva :D

gonatttt !


Av Sara - 8 mars 2010 16:46

Jaha nu är Måndag åh ..

Kom ju som sagt hit till lofsdalen i lördags eftermiddag .. hände ite så mycket då , utan vi bäddade och fixade i stugorna ..

Söndagen började med att vi var ute åså , sen tog Jag, Putte, Hellsen å Elin skotrarna och åkte lite, sen grillade vi korv och efter de åkte alla andra och vi stannade i stugan , ochlite senare drog vi igen, jag och syster tolkade efter med skidor :) Sen åkte vi snowracer ett bra tag ;) jävlar vilka vurpor .. :p haha !

sen blev de lite kortspel eller ja rätt länge :p haha ..

sen somnade vi väl runt 00 någon gång ..

Vaknade och åt frukost , sen kokade vi lite varm oboy , och drog upp på fjället (jag, putte, hellsen, elin , sofia å maja .. ) mysigt mysigt..

Sen har vi bara varit här  stugan ! haha :p


..

Av Sara - 4 mars 2010 18:42

Trött, ja helt slut faktiskt , kan inte riktigt förstå vad som är fel !

nog om detta, jag började packa idag, men känns som om jag glömt hälften så jag måste nog sätta mig och gå igenom vad jag ska ha med mig !

Har också varit och köpt musli åt den stora hästen idag =) och linfrön , eftersom att han får sånt för päls och mage =) Sen har jag kollat på täcken på hästsport.se , för Erika sa att de fanns snygga täcken där =) så de blir nog ett vintertäcke eftersom att hans gamla har gått sönder :( pengar pengar pengar .. hahaha ! dyrt med "bebisar" ibland :p men lätt värt pengarna , för dom ger så mycket tillbaks =)


Som sagt idag har inte hänt så mycket annat , Ottilia fyllde ju år , så vi har ätit tårta och grattat henne, sen har jag spelat fotboll med hästarna ;p hahah ! men lilla titus tycker de är så roligt, kommer nog upp ett filmklipp senare , när han springer och sparkar på fotbollen ;p

Sen har jag bara legat och vilat , lyssnat på musik åså ..


Dagens

Humör; Trött som satan

Klädsel; Mjukis

Plus; snart lofsdalen

minus; blåser satan ute

saknad; Sara, Micke & Maximilian

dryck; coca cola

måste; packa klart !


  



Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards