sarajohansson

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Sara - 3 mars 2010 21:20

Ja, nu var de ju såhär, att jag blev så fruktansvärt sugen på kladdkaka , så jag var tvungen att göra de :) hiih.. så nu har jag ätit kladdkaka så att jag tror att magen kommer spricka snart :p haha !

Men nu ska jag bara kolla klart på tv, sen blir de sovdaax, om de går denna natt, hoppas på de iaf ..


gonatt.


  

.

Av Sara - 3 mars 2010 15:48

Igår kväll mådde jag inte alls bra, somnade vid 20.00 och vaknade runt 21.00 , gick ner till hästarna , släckte och nattade dom, sen hem till hjärtat, kunde inte sova, mådde så illa, så jag la mig på soffan, och snurrade runt runt , kunde inte sova, så jag gick tillbaks till sängen men kunde inte somna, så jag var vaken ett bra tag, kollade på kl när den va ca 03.00 och jag somnade väl någon gång därefter, vaknade av mig själv 06.30 mådde skit, stannade hemma ifrån jobbet eftersom att min familj har magsjuka, så jag har mockat åså idag, och nu håller jag på att kokar potatis men de tar en jävla tid :p haha ! Men de har äntligen börjat koka iaf :) Så idag blir de potatis, köttbullar & sås :)

Å vilket väder då :( uffa, lika igår också, de var -10 igår och sol på morgonen men senare på eftermiddagen blev de blåsväder :( och lika idag, fast nu har de blåst hela dagen :( uffa... ponnysarna verkar tycka de är skönt men inte den stora , han står under vidskyddet han .. tur dom har ett sånt iaf :)

 

Imorn fyller min kära kusin Ottilia , 10 år :) Grattis till henne i förskott :)

 

Sen på fredag blir de nog Sandviken? förhoppningvis iaf :)

 

Sen på Lördag blir de LOFSDALEN !!!

 

de kommer bli skoooojjj, hihii .. En hel vecka med min mamma, hennes man Göran, sysrarna Elin & Sofia, Kusinerna Ottilia, Hilma, Wilda & Maja, Moster Ida, hennes kille Magnus o hans son William, Syrrans kille Putte, och min älskling såklart ! :)

 

  

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards