sarajohansson

Alla inlägg den 4 mars 2010

..

Av Sara - 4 mars 2010 18:42

Trött, ja helt slut faktiskt , kan inte riktigt förstå vad som är fel !

nog om detta, jag började packa idag, men känns som om jag glömt hälften så jag måste nog sätta mig och gå igenom vad jag ska ha med mig !

Har också varit och köpt musli åt den stora hästen idag =) och linfrön , eftersom att han får sånt för päls och mage =) Sen har jag kollat på täcken på hästsport.se , för Erika sa att de fanns snygga täcken där =) så de blir nog ett vintertäcke eftersom att hans gamla har gått sönder :( pengar pengar pengar .. hahaha ! dyrt med "bebisar" ibland :p men lätt värt pengarna , för dom ger så mycket tillbaks =)


Som sagt idag har inte hänt så mycket annat , Ottilia fyllde ju år , så vi har ätit tårta och grattat henne, sen har jag spelat fotboll med hästarna ;p hahah ! men lilla titus tycker de är så roligt, kommer nog upp ett filmklipp senare , när han springer och sparkar på fotbollen ;p

Sen har jag bara legat och vilat , lyssnat på musik åså ..


Dagens

Humör; Trött som satan

Klädsel; Mjukis

Plus; snart lofsdalen

minus; blåser satan ute

saknad; Sara, Micke & Maximilian

dryck; coca cola

måste; packa klart !


  



Av Sara - 4 mars 2010 08:05

kusin Ottilia som idag fyller 10 år =)

Så vi har suttit och spelat UNO nu på morgonen hon och jag =) Och nu vandrade hon till skolan i sina nya kläder =)


Nu ska jag börja packa lite smått inför fjällen resan, hoppas bara att jag blir bättre ..



Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards