sarajohansson

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Tisdag 23 mars

Av Sara - 23 mars 2010 10:35

Ja nu var de verkligen ett tag sedan jag skrev, förlåt ...

Men de har varit mycket nu på sistone, så jag har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn..

Helgen spenderade jag i Uppsala, Jag och min gullplutt tog bilen tillsammans med Fanny & Alex ner  till Uppsala på lördags morgonen och hade de mysigt där , Söndagen taggade vi ett bra tag och tog sedan vid 10 bussen in till stan, och träffade på Bollnäs Flames, sen åt vi lite lunch på Burger King, och sedan in på O`learys, där flames hade hyrt in sig.. Var där inne ett tag, innan de var dax att gå upp emot Sudenternas, Åh gud så mycket folk :)

Verkligen en underbar känsla, Kul var de, visst bollnäs förlorade , men dom tog sig ändå till SM-final :) Dagen var kall eftersom att de snöade så innihelvete, och man var genomblöt innan matchen börjat.. :) Men lätt värt att åka dit ändå , och stötta giffarna lite :)

Efter matchen gick vi till burger king igen, och satt och väntade på att bussen emot Östervåla skulle gå :) När vi väl kom hem till fanny och alex , drack vi te och åt sockerkaka :) sen packade vi ihop, bytta från b löta kläder  till torra :) sen var de bara att gå ut och sopa bort all snö från bilen , och sedan började bilfärden hemåt , och jag kan lova er , att de var ingenting jag vill göra om, gud så mycket snö de var både från Östervåla till e4an, och sedan på E4an ! fyfan ! Men men .. vi kom iaf hem och sköönt var de, att lägga sig och sova, men de blev inte många timmars sömn, för jag skulle upp och jobba dagen efter ..

Så de blev rätt tidig kväller igår faktiskt :)

Idag har de inte hänt så mycket, gick och släppte ut mina hästar vid 07, sedan gick jag upp till stallet och jobbade lite, så nu är jag hemma , och ska sopa ur boxarna helt , och låta dörren och fönstren stå öppen så att de torkar upp helt inne i stallet :) sen vid 13-14 tiden ska jag åka och köpa 18 spånbalar, en  vagn hö, och muslii :) blir lite pengar idag också , men de måste ju handlas de också :) Och efter de ska ajg göra klart i boxarna :) med nytt frächt spån :) hihi.. Men dom får nog vara ute till iaf 19 ikväll , kanske lite senare :) så skönt ute , då kan dom lika gärna vara ute , eftersom de är bra ljust ute nu :)


Ajaa,  de blev ett rätt långt min egentligen helt ointerssant inlägg ;p haha !


harebra !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Sara - 11 juli 2012 21:55

Tiden går , och jag har verkligen inte tiden för att sitta här o blogga längre tråkigt nog .. Men å andra sidan, jag har min familj att bry mig om, jobba, leka med albin umgås med Christian , ja min familj o jobb tar min tid, och jag är verkligen l...

Av Sara - 24 maj 2012 08:06

Ja idag är de torsdag, jag som tyckte de var måndag nyss? Som sagt veckorna flyger förbi , nästa vecka börjar vi flytta in i huset vilket känns helt underbart :) Har ju som sagt börjat städa ur där nu, men de är svårt att få tiden att räcka till ...

.

Av Sara - 12 maj 2012 07:56

Ja, sen sist har de hänt en hel del saker. Albin växer och tar sig fram överallt och river i precis allt , precis som ett barn ska göra ;) hihi Han väger nu 9390 g och är 75 cm lång :) han har växt min lillskrutt som bara var 50 cm lång och vägde...

.

Av Sara - 21 april 2012 17:28

Hm . tiden bara springer förbi , och jag tror jag ska ta bort bloggen , finns ingen tid till att sitta här och skriva och ingen ork heller.. blkir så långa mellanrum så de känns lite onödigt,.. jaja , vi får se hur de blir :)   Har iallafall best...

Av Sara - 2 april 2012 09:04


ja de är lite dårlig uppdatering här , men vafan , jag har inte tid längre , hahah .. Iallafall så går dagarna , dom bara flyger förbi . Nu är de liksom bara 1 vecka kvar tills vi åker på kryssning och jag blir bara mer o mer nervös över att lämna ...

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards