sarajohansson

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Sara - 20 februari 2010 08:42

Fredag, var lugn och skön, började med att jag åkte ner till bollnäs med frida och fanny , där vi gick lite på stan och sedan vidare och åt på kina, sen träffade jag pappa en sväng och efter de gick jag och beställde tatueringstid.. efter de åkte vi hem en sväng, satt vid datorn åså , sen åkte jag , hellsen och fanny till karlssons och dollar, och köpte chips och dricka , :) och efter de blev de hemfärd, äta lite mat åså , sen hämtade jag och hellsen upp fanny pch alex och vi åkte på gårn, där rockarusellen höll på :) var där till ca 22.00 och då åkte vi hem släckte hos mina hästar, och sedan vidare för film :) Hann med att se två filmer, för vi hade svårt att bestämma oss, så de tog en jävla tid :p men de blev tillslut ; The unborn  och Rec .

Efter de hade vi lite svårt att gå ut och röka , eftersom att man skrämmer upp varandra så fruktansvärt. :( haha !

När klockan tillslut blev typ 02.00 så började vi dra oss ut , för fanny och alex skulle hem å jag och hellsen skulle skjussa en kompis.. :)

Kom väl hem runt 03.00 , somnade runt 04.00 någon gång .. men nu är jag uppe igen :p tänkte att jag skulle ta ut hästar o hundar , och sedan lägga mig igen :p




        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards