sarajohansson

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Sara - 17 februari 2010 21:30

Idag har de inte hänt mycket , var i stallet på förmiddagen, sen hem och åt mat, sen ut och mocka åt mina egna :) sen blev de film med systrarna och kusinerna kniven i hjärtat .. sen gick jag upp till hjärtat, satt där och kikade på film . och nu har vi kommit ner till mamma , varit ute och släckt lyset hos hästarna , snart ska vi tillbaks hem till honom :)

 

  

Av Sara - 17 februari 2010 07:52

ja nu är de såhär , att jag vill hälsa på Sara, Micke & Maximilian NUNUNU ! helst igår ..

Men jag ska kika lite med pengar åså, så åker jag väl säkerligen ner till stockholm nu något tag :) de skulle vara mysigt att umgås och träffa dom igen :)


Igår kväll hände inte så mycket, kollade på film med hjärtat, sen blev de sängen , rätt tidigt, tror jag la mig 21.30 någon gång :) Men är iallafall super duper trött idag .. :/
Var nyss ut och släppte ut ponnysar och häst , och de gick väl bra, lite skrik även idag.. men de tar väl någon vecka innan dom accetperar honom, eftersom att den stora har ju ett föl att passa liksom ..

Nu ska jag iaf iväg och jobba några timmar , sen hem å sköta mina och sedan lägga mig i ett varmt bad..

Och vet ni vad, de snööööööar ! när ska de sluta? fan de  är ju snö så att min minsta häst inte kan gå i hagen :( faan , antingen är de kyla (-20) eller så snöar de. för nr de äntligen blir varmare så börjar de snöa ! usch ! vill ha sommar nu !


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards