sarajohansson

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Sara - 13 februari 2010 17:33

Usch , ja trött är jag fan idag.

Klev upp , släppte ut hästarna, åt lite frukost, sen vilade jag 30 min och efter de så åkte jag till arbrå och köpte spån och hästgodis    hihi ..

Sen hem , gick upp till älsklingen, var där en stund , sen gick jag hem , mockade och släppte in hästarna, och sedan har jag mest suttit och pratat med Maja (http://majasophia.blogg.se/) min kära kusin.. Så nu sitter jag här , ikväll blir de väl mys med maja och syster (http://fiiianjohansson.blogg.se/) eftersom att mitt   ska ut ikväll ..

Näe nu ska jag nog skärpa mig , nu ska jag gå och vara social med familjen ..

 

Pusss / S

Av Sara - 13 februari 2010 09:24

ja de har jag faktiskt..

Vi umgicks så ofta, vi hade så fruktansvärt roligt tillsammans..

Men du försvann, helt plötsligt. Du har inte tid, du har för mycket att göra.

Har inte änns tid att skicka iväg ett sms, de går på mindre än 2 minuter, du kan inte änns ringa, och berätta att du lever de tar heller inte lång tid. För jag vet att du har inte fullt upp från morgon till kväll så att du inte änns kan skriva ett sms, när de är reklam på tv programmen du kikar på då ?

Näe men de får vara såhär då, jag orkar inte höra av mig mer, jag försöker för att jag fortfarande vill ha kontakt med dig, men eftersom att du inte vill höra av dig , så kan jag inte göra speciellt mycket mer..

Jag vill inte skriva ut något namn, men jag hoppas och tror att du vet vem du är.


Av Sara - 13 februari 2010 08:47

Kallt ute, - 25 grader, super mysigt. näe verkligen inte . när ska denna kyla försvinna ? shit jag förstår inte..   usch har ju varit kallt nu  flera månader..

Var iaf på Rockkarusellen igår,    bilder kommer väl senare när jag orkar ..   

 

Näe nu ska jag ta och pallra mig ut och släppa ut hästarna i denna kyla ..    

 

hejsvejs

 

Puss / S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards