sarajohansson

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Sara - 23 februari 2010 13:24

Är nu  hemma efter ett tandläkarbesök, och jag hatar verkligen tandläkaren .. :(

uffa, ska iaf tillbaks den 1april..

Annars har de inte hänt så mycket, idag, kallt som fan. nu ska jag ta en promenad upp till fanny , och snacka lite med henne :)

Ikväll blir de nog bara lugnt , kika på ngn film med hjärtat.


  

Av Sara - 23 februari 2010 07:07

J averkligen , och igår slutade graderna på -32 ute, hur jävla kul är de att stå och mocka hästskit i -32 graders kyla , tror ni?

uffa, ..

Men under dagen blev de varmare eftersom att solen var framme, men senare emot eftermiddag/kvällen blev de kallt igen ca - 25 grader...

Men jag gick inte ut något mer när jag var klar med hästarna :p haha ..

Imorse när jag skulle gå hem till mamma,  så var de -20 grader och snöö ? vafan, sen när snöar de när de är - 20 grader ute ? fyfan .. jag ber vafan, att denna jävla kyla ska ge sig , nuvill jag ha SOMMAR !!

Idag händer inte mycket, har precis ätit lite frukost , ska snart gå och släppa ut hästarna , sen blir de bollnäs-tandläkaren :'( uffa, de vill ajg inte ..

Sen händer nog inte så mycket , mocka när jag kommer hem .. sen blir de väl upp till hjärtat. .. :)


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards