sarajohansson

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Sara - 9 februari 2012 19:38

Ja idag har de inte hänt mycket,

Imorse kom Anna-lena hit och umgicks med mig o Albin i ca 3 timmar, sen blev de städning o tvätta för mig , medans Albin både sov och sen lekte, efter de kom Syster Sofia hit och jag kladdade i lite färg i håret på henne, och mitt hjärta tog hästarna åt mig idag, sen åkte vi till Anna-Lena med familj och åt middag tillsammans med dom , och nu är vi hemma , eller ja hjärtat åkte och repade inför spelningen på fritidsgården i Arbrå imorgon ..

Så ikväll händer nog inte så mycket mer, ta de lugnt sen sova tidigt för imorgon bitti kommer Marit (svärmor) hit och passar Albin medans jag och Anna-Lena åker till söderhamn och lämnar våran bil så att den blir hel ;) hahah , och sen förblir hel ett tag hoppas jag :) Tack för att du följer med underbara du :)

Ska även köpa present till bästa Agnes som fyller hela 3 år , hon vill bara ha kitty saker ;) så på söndag ska vi på kittykalas :)


så nu ska jag ta och vika lite tvätt som torkat :)


   

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards