sarajohansson

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Sara - 19 februari 2012 21:35

Började dagen med massa mys inne tillsammans med min vackra familj , sen gick vi ut efter lunch och albin somnade i vagnen och vi skottade bort lite snö från uteplatsen på framsidan , så nu kan man vara där ute iallafall :) sen kom sofia förbi och efter de kom Åsa, Micke, Marit och Rolf till oss en sväng . gos med albin förståss ;) Sen kom Anna-Lena o barnen hit, och efter de blev de tacos för oss :) sen kom Sofia hit en stund till och myste med albin ;) och sen kom Anna-Lena, Anders och Agnes :) Så vi har spelat lite kort och haft de mysigt tillsammans med Albin o Agnes :) Men nu är vi själva, Albin sover, kollar lite på big brother, men jag tycker inte de är direkt kul så jag kan lika gärna sitta här :) tror att de snart är dax för att sova för mig med, så kanske vi får en till mysig dag i morgon ? :)

   

Av Sara - 19 februari 2012 08:44

ja de är frågan , mycket skönt med vinter, men jag är förbannat less på att de snöar ena dagen och tinar bort nästa dag, så blir de glashalt ute, de var klass 1 varning och de kunde komma 2-3 dm snö , hm men de regnar o + grader, de känns inte lockande med blask, så jag tycker antingen får de vara vinter eller så får de vara sommar, vill inte ha något jävla blask :/

jaja..


_______________________________________________________________________________________________



Albin blir bara större och större :) han säger nu mama mamamama mamama o.s.v vet inte om de är mamma han säger eller inte, han säger de oftast bara om han vill komma till mig, han säger också papapaaabapabaaapa , så jag vet faktiskt inte alls vad han menar :)

det är iallafall 2 tänder på g upp så han är inte på de bästa humöret just nu , men de studer han är gla får man passa på å lekaleka :)

Och han blir 8 Månader imorgon , gud så tiden bara springer iväg, liksom bara 4 månader kvar tills han fyller 1 :)

Och efter de är de bara 1,5 vecka kvar tills vi åker till leksand :)

och gissa om jag längtar , en hel vecka tillsammans med dom jag älskar helt underbaaaaart ! :)

då blir de bara en massa mys , massa bus, och en massa bad :)


nej nu ska jag sätta mig o mysa med albin en stund :)


   

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards