sarajohansson

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

jag älskar dig

Av Sara - 19 april 2010 09:19

Jag vill att tårarna ska sluta rinna , jag hatar att mina ögon blir så svullen , att de svider så fruktansvärt i hjärtat att göra något emot sin vilja, och sen när någon inte tror att man älskar honom längre. vet inte hur jag ska förklara, men jag klarar inte av att leva med någon när han mår dårligt pga att jag mår dårligt, för jag vill inte att andra ska behöva må dårligt pga mig !

Vad faan gör jag, vart vill jag, varför har jag ingen som kan besvara mina frågor? varför i helvete ... jag är långt ute och cyklar, varför kan jag inte bara få ha ett liv, och leva de, varför ska allt komma och krypa längre och längre upp och göra så ont?

Jag förstår inte hur de kan vara så lätt för en annan person att förstöra någons liv så fruktansvärt?

Det finns en människa som jag älskar och de vill jag inte att ni tror något annat om, han kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, och att de blivit såhär, gör verkligen ont i hjärtat,

Och om du läser det här Christian Hellsén , jag vill inte såra dig , jag vill inte att du ska må dårligt pga hur jag mår. och jag vill inte att du ska tro att jag inte älskar dig ! för de gör jag, förbannat mycket, , du var en del utav mitt liv..   



 
 
Ingen bild

Anna-Lena "Krilles syster"

19 april 2010 11:30

Lilla hjärtat... Jag förstår om det känns som ett rent helvete för dig.
Min bror är helt underbar att ha att göra med och jag önskar av hela mitt hjärta att livet inte alltid kommer att kännas så tufft för dig. Vill du lätta trycket så tveka inte att prata med mig, jag kan faktiskt finnas även för dig för jag vet hur lätt det är att älska min bror och jag vet också hur det är att leva med en tung ryggsäck. Men någon gång måste det ut...
Kram på dig gumman SAKNAR DIG.... :´(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Sara - 11 juli 2012 21:55

Tiden går , och jag har verkligen inte tiden för att sitta här o blogga längre tråkigt nog .. Men å andra sidan, jag har min familj att bry mig om, jobba, leka med albin umgås med Christian , ja min familj o jobb tar min tid, och jag är verkligen l...

Av Sara - 24 maj 2012 08:06

Ja idag är de torsdag, jag som tyckte de var måndag nyss? Som sagt veckorna flyger förbi , nästa vecka börjar vi flytta in i huset vilket känns helt underbart :) Har ju som sagt börjat städa ur där nu, men de är svårt att få tiden att räcka till ...

.

Av Sara - 12 maj 2012 07:56

Ja, sen sist har de hänt en hel del saker. Albin växer och tar sig fram överallt och river i precis allt , precis som ett barn ska göra ;) hihi Han väger nu 9390 g och är 75 cm lång :) han har växt min lillskrutt som bara var 50 cm lång och vägde...

.

Av Sara - 21 april 2012 17:28

Hm . tiden bara springer förbi , och jag tror jag ska ta bort bloggen , finns ingen tid till att sitta här och skriva och ingen ork heller.. blkir så långa mellanrum så de känns lite onödigt,.. jaja , vi får se hur de blir :)   Har iallafall best...

Av Sara - 2 april 2012 09:04


ja de är lite dårlig uppdatering här , men vafan , jag har inte tid längre , hahah .. Iallafall så går dagarna , dom bara flyger förbi . Nu är de liksom bara 1 vecka kvar tills vi åker på kryssning och jag blir bara mer o mer nervös över att lämna ...

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards