sarajohansson

Alla inlägg den 31 augusti 2010

<3

Av Sara - 31 augusti 2010 23:18

En tanke, en känsla

ett tomrum i våra hjärtan, vi sörjer dig med tårar,

Saknar dig med värme, minns dig med glädje,

Älskar dig med hela våra hjärtan, Du lever för evigt i vårt minne.

Vi kommer aldrig att glömma dig Jonathan.


______________________________________


Dagen började med att jag gick ner till mamma, satt där ett tag, gick sedan hem och bytte om, åkte med mamma till arbrå, var ner och köpte några rosor, sen vidare för att tända ett ljus.  

Efter de åkte vi till bollnäs, handlade lite

Och sen hem, var ner och åt hos mamma

sedan kom Karro och Frida, umgicks lite med dom, spelade kort och kollade på fångarna på fortet, sen skjussade dom mig till arbrå för att tända ett ljus, där jag träffade Elin, stodoch pratade lite med henne, minnen vi har tillsammans med Jonathan, och hur underbar och postiv han var. de kändes skönt att få prata lite med dig Elin.


  


  

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards