sarajohansson

Alla inlägg den 3 augusti 2010

.

Av Sara - 3 augusti 2010 17:16

Jag har så mycket känslor inom mig ,  både dårliga och bra känslor ! men de är så fuktansvärt frustrerande att inte kunna berätta för någon m vad jag känner elle inte känner.. kropen börjar säga ifrån nu..

Känslan av att se sin lillesyter springa emot en, och sedan få en stor kram, ja jag kan helt enkelt inte beskriva känslan. men att sen veta att jag inte kan träffa henne/dom så ofta gör så fruktansvärt ont i hjärtat :/

 

Nog om detta, de var n ett tag sedan jag skrev igen, men jag har faktiskt inte haft någon ork till det. jag får iaf troligen hem en till häst i november :) sen har jag fått hem mitt hjärta Gomatic Berich, sädat runt stallet och de börjar nu bli r'tt fint nere där :) är också i stort sett klar i lägenheten, adressändringen är väl strax klar hoppas jag :)

Idag har de inte hänt så mycket , legat unde förmiddagen och kikade på tv, sen åkte vi till Anna.Lena och efterde till Roren och kikade på en kattunge som vi kanske får hem nästa vecka :) sen har jag och Fille legat och kollat på film, hjärtat är och repar ! så nu ska jag bara invänta mamma, som kommer hem ifån semestern ikväll :)

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards