sarajohansson

Alla inlägg den 22 juli 2010

<3

Av Sara - 22 juli 2010 00:29

Igår gjorde jag inte så mycket underdagen, myggade av hästarna i änga, borstade och gosade lite, sen hem snackade lite med mamma sen tog jag och myggade av ponnysar och bytte vatten åt dom :) senare emot eftermiddagen tog jag en tripp upp till Bogården där jag tillbringade eftermiddagen/kvällen tillsammans med Sara, Micke, Fredde, Bodell och Jimmy , snackade en massa gamla minnen och bara umgicks , en helt okej kväll, så roligt att träffa Sara, är så grymt långt mellan gångerna vi ses, men hoppas att vi kommer börja ses oftare :)

Idag har heller inte hänt  så myket , var upp till änga myggade av hästar , gosade lite, bytte vatten åt dom, åkte hem , vilade en stund , fixade ponnysar, sen kom frida , och jag umgicks med henne några timmar, snackade tjejsnack o.s.v sen tog jag en tripp och hälsade på Sara, Micke, Fredde & Johan, så tillbringade jag även denna kväll tillsammans med dom, mycket trevligt.. :)

 

Och nu tänkte jag sova, men jag saknar mitt hjärta nu, men imoron kommer han hem :) puss på det     

 

Näe nu får jag ta å säga Gonatt så att jag orkar upp tidigt imorn ..

 

puss

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards