sarajohansson

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Sara - 11 juli 2010 23:30

jag skrev här ja, men jag hinner inte riktigt med...

Har iaf varit en vecka i Leksand, med Christian, Ottilia, Hilma, Anna-Lena, Anders, Agnes, Jennifer, Linnea & Jonathan . och dit åkte vi förra lördagen och kom hem igår, veckan har varit super duper mysig med toppen väder, och sommarland varje dag, förutom 1... :) och då var vi i insjön och shoppade lite :)

Annars händer inte såmycket, midsommar tillbringade jag med  Christian, Fanny, Alex, Amanda & Fille, + en massa bilåkande (skjussa folk) :) har också åkt e massa båt med Christian , Fanny & Alex, mycket mysigt .. åå badat har vi gjort, legat på orbaden, sen har jag haft en hel del mys med hästarna :) Sen den lediga tiden har jag försökt att ta tag i mina problem, men lyckas inte så bra känns de som... känns mycket bättre att bara fly, men man kan inte göra de hela livet heller...

ajaa, har börjat packa upp efter resan, tvättat lite kläder, och mitt upp i allt så har jag flyttat ur hela mitt rum hemma hos mamma , och tagit de hit upp :) men nu är de dax att leta en ny lägenhet för oss :)

sen på fredag ska jag åka 31 mil för att kolla på en häst :) lycklig , :) så de blir 62 mil för oss på fredag :) men de är de värt :) så får vi väl se om de kanske blir en till då :) vem vet ...


Näe nu ska jag kolla på film med bästaste fille , sen ska hon sova med mig , så jag slipper sova ensam... <3<3


Eftersom min sötnos är på jobb i Norrköping..


Pussehej

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards