sarajohansson

Alla inlägg den 31 december 2010

...

Av Sara - 31 december 2010 08:52

Julen var toppen , firade den först i vallsta, tillsammans med Elin, Sofia, Ottilia, Hilma, Maja, Mamma,Göran, Mormor, Morfar o hjärtat,

åkte sedan till flästa till hjärtats farmor o firade där tillsammans med familjen där :)

åkte sedan vidare till Anna-Lena, och firade där tillsammans med Svärmor, Roffe, Anna-Lena, Anders, Angelica, Jörgen, Annelie, hjärtat, Alva, Victor, Agnes, Jonathan, Linnea o Jennifer :)

En helt underbar jul , :)

Fick blandannat en dammsugare, (o den är underbar, ) Alla säsonger av McLeods döttrar, kläder, sängkläder, pengar mm..


En kall vinter har de varit , men rätt så skönt nu när de bara varit ca -8 grader, men idag är vi tillbaks på samma spår igen :( Men men ... Har iaf hunnit med att ridit med små tjejerna , som blivit så duktiga :) har också hunnit träffa Fanny en hel del, men de har också hänt en massa tråkigheter men dom skriver jag inte upp här :)


Ja nu tänke jag inte skriva så mycket mer om det, för nu ska jag strax ut med hundarna en gång till innan jag går hem .. :)


Men jag vill bara säga,

Man skaffar barn för att man vill ha, sen är de många som skaffar utan att änns kunna ta ansvar för sitt eget liv ... o jag tycker de är fruktansvärt när vuxna bara hela tiden tänker på sig själv , sitt , sitt ,sitt ... o barnen får se allt , barnen får bara finna sig i hur situationen är , fyfan  för vuxna, inte alla,  de finns helt underbara föräldrar, men tyvärr så är inte alla de .. :/

o de tycker jag är synd för barn är de mest underbaraste du någonsin kan ha...


aja , hejsvejs..

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards