sarajohansson

Alla inlägg den 14 december 2010

<3

Av Sara - 14 december 2010 08:37

En underbar helg, fredag tog jag de bara lugnt , sen på lördagen så åkte jag och Christian till Pappa och åt gott tillsammans med Pappa, Moa & Linn .. sen blev de en massa bus med systrarna o en massa prat med pappsen... :) Sen skjussade vi lite folk och kom hem rutn 00.30 , söndagen blev lugn lugn , ..

Måndagen började med att jag var ner till mamma , släppte ut hästarna, och pratade lite med mamma , sen hem o göra mig i ordning, för att åka o kolla på Elin & Sofias lucia, och efter de blev de hemfärd, låg på soffan en stund och sedan ner till mamma, och strök lite gardiner åt henne, sen ut o mocka o släppa in hästar, in o äta mat hos mamma, och göra sig klar, för lucia i Vallstalyrkan, där Ottilias klass hade lucia o dom andra klasserna sjöng en varsin sång :)

Så igår var de bara en massa lucia o en massa mys :)

Somnade rätt tidigt, gick o la mig 21.30 o somnade rätt så fort :) idag vet jag inte vad som händer, hjälpa mamma lite hemma hos henne tror jag nog att de blir :)


Hejsvejs ...   Jag , Maja, Sofia, Elin, Hilma & Ottilia :)

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards