sarajohansson

Alla inlägg den 11 juli 2012

.

Av Sara - 11 juli 2012 21:55

Tiden går , och jag har verkligen inte tiden för att sitta här o blogga längre tråkigt nog ..

Men å andra sidan, jag har min familj att bry mig om, jobba, leka med albin umgås med Christian , ja min familj o jobb tar min tid, och jag är verkligen lyckligt lottad som har min underbara familj .

Albin har iallafall fyllt 1 ... ja 1 år (!) helt sjukt , vart tog dom 12 månaderna vägen ? ja de kan man undra sig .

Han fick iallafall hur mycket leksaker, kläder , grejer som helst , och de är han värd min skatt, sen har vi ju varit på semester en vecka också till Leksand och sommarland :) badat varje dag, även Albin älskade de, bada och vara utan blöja hela dagarna är ju hur skojigt som helst :) för övrigt händer de inte så mycket. dagarna går, jobb, leka, umgås ja , de är mina dagar de :)

Ja just ja, vi har ju flyttat in i huset också vilket känns toppen , massor av plats, egen trädgård ja helt underbart att bara kunna gå ut med albin och sätta sig i gräset och leka :) har bott här lite över 1 månad och de känns bra, börjar komma till rätta med allt nu , men de tar tid , innan man bestämt sig vart alla grejer ska vara, lite skillnad att möblera ett helt hus med 5 rum , hall, kök , 2 badrum , tvättstuga , pannrum än att möblera en 3a ;) hihi ..

jaja...

Just nu sitter jag iallafall och väntar på halebop support som jag har gjort nu i 1 timme och 10 minuter . :/ hur kan de få ta sån tid?

Albin sover, jag och Christian ska väl också lägga oss snart , så jag orkar upp och spendera min lediga dag tillsammans med min underbara familj :)


Hejsvejs  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards