sarajohansson

Alla inlägg den 22 mars 2011

...

Av Sara - 22 mars 2011 22:31

tisdag, redan tisdag ... oo dagarna bara rullar förbi ..

Var till Uppsala i söndags, och de var verkligen en härlig dag, med bra väder, duktiga grabbar,  o helt underbara människor , men dagen slutade olyckligt på grund utav att målet blev bortdömt fast de inte borde blivit de.. men men , i mina ögon har dom vunnit guld ... o vi får ta igen de nästa säsong .. :) Kom hem o då var jag helt enkelt helt jävla slut , i fötter efter att ha gått o stått i 6 timmar , så ryggen , vader o fötter mådde inte sådär super duper bra, men de är som de är , bara o bita ihop :)

Igår var de toppen väder, lite blåsigt , men varmt o mycket tinade bort, i natt när hjärtat kom hem vid 00.30 så var de 7,4 + grader ute :) överlycklig ... idag har de också varit runt 10 + , nu är de runt 4 , o stormar , men de tinar :) huvudsaken de tycker jag :) o imorrn skulle de vara ännu bätttre väder: :)  åå om äntligen våren är på väg nu ? vågar inte riktigt tro de ännu :)

Hoppas på att mina kläder kommer denna vecka också , men vi får se :) fyller år på lördag gör jag också , så då är de tårtdax igen , har varit rätt mycke tårta nu , hjärtat den 10 jan, elin o sofia den 24 feb, ottilia den 4 mars, morfar den 13 mars o nu jag på lödag :) men de är ju gott iallalfall .. :)

Ja så mycket mer har jag väl ändå inte att säga, jag har gått in i v.27 o de börjar kännas i kroppen då jag gått upp en hel del... men lycklig är jag ;) för jag har världens vackraste mage, med världens vackraste bebis inuti :)


Näe nu ska jag gå o lägga mig, hejsvejs o nattinatt.

Presentation


Hej .
Jag är 21 år gammal och mamma till världens bästa son Albin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards